یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عصر روز يك‌شنبه شهردار اليگودرز برای پاسخگویی به سوالات اعضاي شورای اسلامي شهر به ساختمان پارک شهر رفت.
ارسلان زارع‌فارسانی شهردار اليگودرزیکی از اعضای شورای شهر كه نخواست نامش فاش شود، در اين باره گفت: علی‌رغم شایعاتی که در شهر مطرح شد، این جلسه به منظور استیضاح شهردار برگزار نشده و همانند دیگر جلسات عادی بین شورای شهر و شهردار بوده است.
وی افزود: شهردار با حضور در شورا پاسخ‌گوی سوالات اعضای محترم این نهاد بود و نمایندگان مردم در پارلمان شهری نیز وظیفه خود می‌دانند که بر عملکرد شهرداری نظارت داشته باشند و از حقوق مردم دفاع نمایند.
 وی گفت: بحث استیضاح شهردار شایعه است و وی ضمن تعامل با اعضای شورای شهر، به فعالیتش ادامه خواهد داد.
این عضو شورای اسلامي شهر اليگودرز گفت: اعضای شورا برای آبادانی و پیشرفت شهر دغدغه‌هايی دارند که امروز با شهردار در میان گذاشته شد و در این جلسه، شهردار هم ضمن احترام به دغدغه‌های اعضا، دید‌گاه‌های خود را بیان نمود.
وی افزود: شهروندان باید بدانند که نمایندگان آن‌ها در شورای شهر بدور از حاشیه‌ها تنها به فکر آبادانی شهر و رفع مشکلات هستند و در همین رابطه مصوباتی عام‌المنفعه به تصویب می‌رسانند كه شهردار نیز مجری مصوبات شورا می‌باشد.
این عضو شورای شهر شایعاتی مبنی بر درخواست‌های شخصی اعضای شورا از شهردار را رد کرد و گفت: در این جلسه مهندس فارسانی نیز بر این مهم تاکید کرد که درخواست‌های اعضاي شورای شهر تا کنون شخصی نبوده و تنها در جهت خواست مردم صورت گرفته است.
 
منبع: کیهان الیگودرز
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا