یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برای دستگاه تحت مدیریت خود پرونده‌ی آمادگی پذیرش سرمایه‌گذار را تدوین و آماده داشته باشند.

به گزارش یافته، ابوطالب شفقت بیستم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی پاسخ به استعلامات دستگاه‌های اجرایی با اشاره به این که لرستان از سهم اشتغال مناسبی برخوردار نیست عنوان کرد: میزان برخورداری اشتغال لرستان بنا بر اذعان رئیس جمهور پایین است بنابراین همه دستگاه‌های دخیل و مسئول در ایجاد اشتغال باید از حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان استقبال و در اخذ استعلام و صدور مجوز‌ها سرعت عمل داشته باشند.
وی تصریح کرد: این استان از سهم اشتغال مناسبی برخوردار نیست بنابراین همه دستگاه‌ها باید نهایت تلاش خود را برای بهبود این شاخص به کار بگیرند.
استاندار با تأکید بر تحلیل اقتصادی فرصت‌ها به عنوان یک ضرورت، ابراز کرد: باید صحت سنجی و تطابق با ظرفیت‌های استان در طرح‌ها به سرعت بررسی شود ضمن اینکه باید از سرمایه‌گذارانی که آورده بالایی دارند استقبال کنیم.
شفقت افزود: با وجود اینکه لرستان قطب کشاورزی و دامپروری و تولید بالایی در زیرمجموعه‌های جهاد کشاورزی دارد اما ظرفیت سردخانه‌های صنعتی آن پایین است که این واحد‌ها باید در شهر‌های مختلف به ویژه شهرستان سلسله افزایش یابد.
وی با اشاره به فعالیت‌های مثبت نظام در بخش کشاورزی عنوان کرد: هدف باید ایجاد اشتغال بالا، شناسایی ظرفیت‌های منطقه، کمک به تشکیل تعاونی‌ها و استقبال و دعوت از سرمایه‌گذاران باشد تا اشتغال پایداری برای استان ایجاد شود.
استاندار تأکید کرد: تمامی دستگاه‌ها در این راستا باید مامور و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را شناسایی کنند همچنین دستگاه‌های پاسخ دهنده نیز به سرعت و به موقع، نسبت به پاسخ کارشناسی استعلامات اقدام نمایند.
شفقت با تأکید بر پاسخگویی سریع به استعلامات برای فعالیت سرمایه‌گذاران و بهبود فضای کسب و کار اضافه کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات برخی دستگاه‌ها همه مدیران باید پاسخ ارباب رجوع را سریع بدهند تا از مراجعات مکرر جلوگیری شود.
در این جلسه معاونین هماهنگی امور عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار و همچنین مدیران دستگاه‌های پاسخ دهنده به استعلامات حضور داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1403-02-20 23:10
سه ساله خرم‌آباد منطقه ویژه اقتصادی اعلام شده
ولی هیچ کاری برای جذب سرمایه‌گذاری انجام نشده است و هیچ کارخانه‌ای برای خرم‌آباد کلنگ زنی یا احداث نشده در این سه سال.
نقل قول کردن
#2 فریاد 1403-02-21 02:32
برادر بذار امضای حکمت خشک بشه .سرمایه گذار کجار بود .مشکل کلان کشور نبود سرمایه گذاره .دستگاههای اجرایی حواسشون باشه سرمایه هارو که تشریف میارن جمع کنن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا