یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چند روزی است برخی شهرداری مناطق و شهرهای استان خبری در خروجی کانال‌ها و سایت خود منتشر می کنند، مبنی بر انتخاب .... به عنوان شهردار نمونه استان. شیوه اطلاع رسانی هم به گونه‌ای است که فقط آن شهردار خاص به عنوان نمونه انتخاب شده و ...این در حالی است که برابر دستورالعمل‌ها تعداد شهرداری‌های تجلیل شده یک شهرداری نبوده و بلکه هفت شهرداری تجلیل شده اند.

 

در لرستان از ۷ شهرداری تجلیل شد

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان در این‌خصوص گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شورا‌های اسلامی شهر و روستا که روز پنج‌شنبه برگزار شد، اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.
مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷ شهرداری تجلیل شد.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1403-02-16 21:35
تعداد زیادی از افراد با وانت بارهایی در کنار خیابان به صورت پارک دوبله، اقدام به فروش تره بار و میوه می‌کنند که اینکار آنها علاوه بر اینکه باعث ایجاد ترافیک و کندی تردد خودروها می‌شوند، بلکه منظره زشت به خیابان میدهند و حتی توقف دوبله وانت بارهای فروشنده در دو سمت خیابان‌ها مشهود می‌باشد و متاسفانه شهرداری‌ها هم بی تفاوت از کنارشان میگذرند و اکثرا هم با این عاملان ترافیک خیلی هم صمیمی و خودمانی هستند و این را در نظر نمی‌گیرید که توقف دوبله آنها که باعث کندی تردد میشوند به نوعی میشود گفت که حق الناس می باشد.
بارها پیش آمده که این رفتار وانت بارها در امدادرسانی خودروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس اختلال تردد ایجاد کرده است
لطفا مسئولین امر رسیدگی کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا