یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از کشف کالاي قاچاق به ارزش ۱۱ ميليارد ريال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه یافته، سردار"يحيي الهي" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح هاي مبارزه با پديده شوم قاچاق کالا مأموران پاسگاه انتظامي زاغه خرم‌آباد حین کنترل محورهاي مواصلاتي به ۳ خودروي حامل بار قاچاق مشکوک و طي عمليات هاي جداگانه آنها را متوقف کردند.
وي افزود: مأموران در بازرسي از خودروهاي متوقف شده ۴۷۵ قلم انواع لوازم برقي آشپزخانه و غيره کشف کردند که بر اساس نظريه کارشناسان ارزش اين اموال مشکوفه ۱۱ ميليارد ريال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به اين که در اين رابطه ۳ نفر دستگير و با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند، ضمن قدرداني از شهروندان از آنان خواست، هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
کشف کالاي قاچاق در ازنا
فرمانده انتظامي ازنا از کشف کالاي قاچاق به ارزش يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"حميد نجفي " در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران انتظامي ازنا با گشت زني و کنترل خودرو هاي عبوري در محور هاي مواصلاتي منتهي به اين شهرستان به يک دستگاه خودوري سبک مشکوک و آن را متوقف کردند.
وي افزود: در بازرسي از خودروهاي متوقف شده ۱۴۰۰۰ پاکت پودر قهوه خارجي فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامي ازنا ارزش کالاهاي قاچاق مکشوفه را طبق نظر کارشناسان يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال عنوان و تصريح کرد: در اين زمينه يک نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا