یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خواست تا از این پس از آبیاری فضا‌های سبز با آب‌های زیرزمینی خودداری کرده و صنایع نیز از آب پساپ جهت انجام امور مربوطه بهره‌برداری استفاده نمایند.
به گزارش یافته، داریوش حسن نژاد در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دور با اشاره به تبعات ساخت و ساز غیر مجاز منازل مسکونی در بستر و حریم رودخانه‌ها، خواستار همکاری سایر ارگان‌ها و بویژه شهرداری با نیرو‌های آب منطقه‌ای جهت ممانعت از ساخت خانه‌های ناایمن در سطح شهرستان شد‌.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با تأکید بر تغییر رویکرد کشاورزی در سطح شهرستان، بیان داشت: ایجاد الگویی جدید از کشت با تمرکز بر محصولات کم آب بر با همکار جهاد کشاورزی ضروری بوده و تداوم کاشت محصولاتی مانند هنداونه، پیاز و برنج در دورود زمینه ساز آسیب‌رسانی به منابع آبی شهرستان می‌باشد.
حسن نژاد تصریح کرد: شهرستان دورود در سطح استان لرستان در صدر حفر چاه‌های غیرمجاز قرار داشته و باید با جدیت با این پدیده برخوردنمود.
وی همچنین از شهرداری خواست تا از این پس از آبیاری فضا‌های سبز با آب‌های زیرزمینی خودداری کرده و صنایع نیز از آب پساپ جهت انجام امور مربوطه بهره‌برداری استفاده نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا