یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان با تشریح اهمیت برگزاری نمایشگاه تلکام به عنوان مشتریان ارتباطی و فناوری اطلاعات در کشور اظهار داشت: رویکرد تلکام امسال، به سمت دیجیتالی شدن تمام عرصه‌های مرتبط با شهروندی است که با همکاری دولت این دیجیتالی شدن به خوبی خود نمایی کرده است.
به گزارش ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، نبی الله شمسی پور، با اظهار رضایت از نمایشگاه تلکام و محوریت شرکت مخابرات ایران به عنوان هلدینگ بزرگ و شرکت مادر تخصصی حوزه ارتباطات، گفت: این امر نشانگرحضور مخابرات در میان شرکت‌های استارت آپی و دانش بنیان به عنوان حامی و پشتیبان تخصصی است.
وی، با تشریح عملکرد مخابرات لرستان و بیان اینکه مخابرات این استان در خصوص تحول دیجیتال با پیاده‌سازی کامل شبکه NGN/IMS به بلوغ نسبی رسیده است، خاطرنشان کرذ: تمام بستر تلفن ثابت بر بستر NGN است.
وی افزود: دو مرکز پرظرفیت با بیش از ۶۰ هزار ظرفیت با استفاده از NGN حذف شده و در کنار آن امکان ارائه VDSL، مکانیزاسیون NGN/IMS و همچنین اجرای کامل پروژه نجما در مرحله اول استان لرستان را جزء استان‌های پیشرو قرار داده است.
مهندس نبی الله شمسی فر گفت: آینده صنعت تلکام با هوش مصنوعی و واقعیت مجازی گره خورده است که به تدریج ترند‌های مبتنی بر اینترنت‌اشیا آینده صنعت تلکام را در کشورمان محقق خواهد ساخت.
  





نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا