یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اخبار انتصابات و چند خبر کوتاه


انتصاب یک خرم‌ابادی به عنوان سرپرست اموال تملیکی خوزستان
با حضور عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، فرزاد رستمی خرم آبادی به عنوان سرپرست اداره کل استان خوزستان معارفه شد.
در مراسمی، فرزاد رستمی خرم آبادی به عنوان سرپرست اداره کل اموال تملیکی استان خوزستان معارفه و از زحمات مسعود‌امینی باغبادرانی تقدیر شد.
فرزاد رستمی مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان لرستان و مدیر پست بانک استان را در کارنامه دارد.
 
کاملی به فرودگاه سمنان رفت
با حکم معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی کاملی به عنوان سرپرست فرودگاه سمنان منصوب شدد. از مهرماه ١٣٩٨ کاملی عهده‌دار مسوولیت فرودگاه خرم‌اباد بود که از سه‌شنبه ۳۰ آبان‌امیرعباس نظری‌زاده در سمت سرپرست فرودگاه خرم‌آباد فعالیت خواهد کرد.
 
کسب مدال برنز جودوکار چوان لرستانی در آسیا
«امیر عباس موحد» جودوکار لرستانی به مدال برنز مسابقات آسیایی تاشکند ازبکستان دست یافت.
مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه سال ۱۴۰۲ به میزبانی تاشکند ازبکستان با حضور ۱۵ کشور برگزار شد.
تیم ملی جودو جوانان پسران در مسابقات جودو قهرمانی آسیا پس از چهار سال دوری از میادین رسمی در این مسابقات شرکت کرده بودند.
در این رقابت‌ها در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم‌امیر عباس موحد جودوکار لرستانی در نخستین مبارزه خود «ژان تیلک» از قزاقستان را شکست داد و سپس با برتری مقابل «گانتولگا» از مغولستان به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله نتیجه را به «ژولداشکازیف» از قرقیزستان باخت و به دیدار رده‌بندی رفت. موحد برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف «سعود منانی» از عربستان رفت و پس از کسب پیروزی روی سکوی سوم‌ایستاد و دومین نشان برنز کشورمان را به خود اختصاص داد.
مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا که از روز شنبه ۲۷ آبان ماه با حضور ۱۷۲ جودوکار از ۱۵ کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شده بود با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
 
پرونده قصاص در دورود منجر به صلح و سازش شد
حجت الاسلام" علی سبزواری مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان اعلام کرد:
یک پرونده قصاص نفس در شهرستان دورود با وساطت بزرگان، ریش سفیدان و مصلحان به صلح و سازش منجر شد.
این فرد ساکن یکی از روستا‌های شهرستان دورود و به قصد شکار گراز به منطقه چالانچولان رفته بود که حین شکار به صورت ناگهانی تیری از اسلحه وی شلیک و به هم طایفه‌اش اصابت کرده بود. طبق گفته متهم، بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان منتقل شده و اقدامات درمانی صورت پذیرفته است اما متأسفانه به دلیل شدت جراحت وارده جان باخت.
پس از مطرح شدن این موضوع بلافاصله پرونده قضایی برای متهم تشکیل، پس از بررسی‌های به عمل آمده صحت اظهارات وی مشخص و به‌اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح گرم با قرار وثیقه راهی زندان شد.
پس از گذشت چهار ماه از این حادثه و انجام تحقیقات تکمیلی، با وساطت بزرگان، ریش سفیدان و مصلحان شهرستان دورود خانواده مقتول اعلام رضایت کردند و در نهایت این پرونده به صلح و سازش منجر شد.
 
 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا