یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار و رئیس شورای اطلاع‌رسانی شهرستان ازنا گفت: هیچ یک از مدیران و روئسای ادارات و دستگاه‌های دولتی در شهرستان ازنا دستگیر نشده است و قویا تکذیب می‌شود.
به گزارش یافته از روابط عمومی فرمانداری ازنا، در پی انتشار خبری مبنی بر ترک فعل و بازداشت یکی از مدیران شهرستان، محمدرضا فاتحی گفت: تا جایی که بنده مطلع هستم، هیچ یک از مدیران و روئسای ادارات و دستگاه‌های دولتی در شهرستان ازنا دستگیر نشده است و قویا تکذیب می‌شود.
وی در ادامه افزود: اگر فردی در نهاد عمومی و غیردولتی بازداشت شده است باید به صورت صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی شود و تا این لحظه در بخش دولتی هیچگونه بازداشتی در کار نبوده است.
فرماندار در ادامه اظهار داشت: قانون فراید بررسی تخلفات مدیران دولتی را پس از طی مراحل اداری و از طریق هیئت رسیدگی به تخلفات اداری مشخص کرده است و مصادیق ترک فعل نیز مشخص است و هر تخلفی در مسیر قانونی قابل پیگیری‌ست که در صورت احراز تخلف مدیر، موضوع در دادگاه ویژه کارکنان دولت رسیدگی خواهد شد.
فرماندار ازنا در تکمیل این خبرگفت: مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند به جامعه‌امید تزریق کنید و گفتمان دولت مردمی گفتمان خدمت صادقانه به مردم و سلامت سیاسی است و مدیران دولت به جهت حفظ سرمایه اجتماعی و تقویت پایه های‌ایمان و‌امید در بین آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و همه باید در آستانه انتخابات به این مهم توجه کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا