یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کل دادگستری گفت: سامانه پیامکی جهت ارتباط مستقیم مردم از سراسر استان با رئیس کل راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش یافته، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه شورای معاونین دادگستری ضمن تأکید بر اینکه رئیس کل دادگستری بایستی با مردم تعامل و ارتباط مستمر داشته باشد، افزود: در این راستا سامانه پیامکی جهت ارتباط مستقیم مردم از سراسر استان با رئیس کل راه‌اندازی خواهد شد و این پیامک‌ها بعد از وصول توسط بنده به بخش‌های مختلف دادگستری جهت پیگیری دقیق و اعلام نتیجه به شخص پیامک‌کننده باز ارسال می‌شود.
شهواری راه‌اندازی سامانه پیامکی را راهی برای کسب سریع اطلاعات توسط مردم دانست و افزود: این سامانه می‌تواند جهت کسب گزارشات مردمی بدون واسطه و سریع مفید و مؤثر بوده و همچنین ما در دادگستری در دسترس مردم هستیم و گزارش‌های آن‌ها را مستقیم و بدون واسطه خواهیم شنید.
نماینده عالی دستگاه قضایی در استان در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: برای هفته قوه قضاییه از هم اکنون بایستی برنامه‌ریزی کرد و این هفته را هر چه بهتر و در‌شان شهدای قوه قضاییه برگزار نمود.
وی گفت: از آنجا که ما وظیفه داریم خدماتمان را به راحتی در دسترس مردم قرار دهیم و مردم بتوانند به راحتی با دادگستری ارتباط داشته باشند میز خدمت به صورت هر چند وقت یکبار توسط بنده و معاونین در مصلای نماز جمعه الغدیر خرم آباد برگزار خواهد شد.
وی تأکید کرد: استقرار شعب صلحی در اجرای احکام در رابطه با پرونده‌های دیه و رد مال می‌تواند مفید و مؤثر باشد.
شهواری افزود: در زمینه آرا جایگزین حبس بایستی آموزش‌های لازم و راهکار‌های ضروری به کارکنان و قضات آموخته شود تا حتی‌الامکان از حبس افراد جلوگیری بعمل آید.

دیدگاه‌ها  

#1 Khorramabdi 1402-02-24 11:16
ضمن خوش امد و تبریک به ایشان، مدیران وقتی تازه نفس هستند و در اوایلش ریحانهای بدون گل زیاد میکارند. امیدوارم همیشه تازه نفس بمونین و سال اینده اردیبهشت ۱۴۰۳ هم ارتباط مردمی در اولویت باشد. اقای شهواری یک پیشنهاد دارم، اگر میخواهی در مدیریتت موفق و قانونمدار باشی، یک نفر مخالف و منتقد خودت را در حوزه معاونتها داشته باش، همان یک نفر منتقد سبب خواهد شد دقیقا در مسیر قانون حرکت کنی و باعث پیشرفتت میشود. همچنین برای کسایی که حکم میزنی، حکم دو ساله یا یک ساله با تمدید منوط به کار و ارتقا بزن
نقل قول کردن
#2 فراشی خرم‌آبادی 1402-02-24 14:13
دادگستری و دادگاه ها اگر نیرو کم دارند بیایند و آزمون برگزار کنند و بهترین ها و بومی هر شهری را استخدام کنند. با تشکر
نقل قول کردن
#3 ذ 1402-02-24 15:03
لطفا به ترک فعل مدیران دستگاهها بخصوص شهرداری خرم آباد و راهنمایی و رانندگی در جمع آوری وانت باران و دستفروشان که مزاحم کاسب ها و مردم هستند رسیدگی فرمایید امان از ترافیک خرم آباد.
نقل قول کردن
#4 عابر 1402-02-24 19:10
بعضی از پرونده ها رو می شه در همان جلسه اول رای داد ولی قضات تجدید جلسه می کنن اونم ماه های طولانی همین باعث بی اثر شدن حکم و بی اعتمادی قضا شده. دستگاه قضاوت ما شکلش بروز شده ولی رویه جلساتش نه در همان اوایل تشکیلش باقی مونده.
پارسال فروردین ماه یه مورد کیف قاپی داشتیم مجرم رو گرفتن رفتیم دادسرا تفهیم اتهام شد جلسه دادگاه هنوز تشکیل نشده با 36 نفر شاکی که همه هم خانم هستند. جالبه این متهم سابقه کیفری متعدد هم داره ولی با قید وثیقه آزادش کردن و داره برا خودش بیرون استان ظاهرا کارگری می کنه و مالباخته ها منتظر جلسه دادگاه..... این فقط یه موردشه!!!!
نقل قول کردن
#5 انشااله یگانه محمدی 1402-05-08 11:53
حاج آقا سلام تشکر ازبرقراری ارتباط تورا به حق مظلومیت مولا علی حق ازبین رفته مالکین زمین های کوشکی علیا که توسط ورثه حسن امیدعلی ومحمد امیدعلی تصرف شده ۴۸ساله وندایمان به جایی نمیرسد را بگیر.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا