یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي- يافتهنماینده مردم خرم‌آباد و چنگی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور گفت: دکتر روحانی، سال گذشته در چنین روزهایی گفت «عدالت به این معناست که برای کل مردم ایران فرصت یک‌سان فراهم شود» و «دولت تدبیرو امید نخواهد گذاشت این همه جوان بیکار در مقابل خانواده و فرزندان‌شان شرمنده شوند».

" ابراهیم آقامحمدی" در نطق میان‌دستور امروز خود در مجلس با استناد به گفته‌های رئیس‌جمهور با توجه به وضعیت استان لرستان بر اساس داده‌های آماری اظهار داشت: در لرستان با يك میلیون 750 هزار نفر جمعیت، بیش از 500 هزار نفر بیکار هستند که از این تعداد 160 هزار نفر دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس مي‌باشند.

وي تصريح كرد: 40 درصد بیکاران در مرکز استان(خرم‌آباد) قرار دارند.

نماينده خرم‌آباد با تأکید بر رسیدگی وضعیت آلودگی اين شهر و نیز روشن شدن وضعیت قبول‌شدگان آزمون استانداری لرستان تصریح کرد: بیکاری جوانان ما بالای 50 درصد است. دو و نیم درصد جمعیت کشور را داریم اما 1.4 درصد بودجه کشور به ما تعلق می‌گیرد.

آقامحمدي افزود: 15 درصد آب‌های کشور را دارا هستیم اما آب آشامیدنی کافی نداریم! متوسط زمین‌های آبی کشور 45 درصد بوده اما اين ميزان در لرستان 25 درصد است.

وي چاره حل مشکلات استان را سفر رئیس‌جمهور عنوان کرد و گفت: در حالی که ایشان خود را فردی معتدل معرفی کرده و وعده داده بود که از هر دو طیف استفاده خواهد کرد، اما افراطیون و فرصت‌طلبان که به دولت او به چشم شکم اجاره‌ای نگاه می‌کنند، اقدام به برکناری نیروهای ارزشی کرده‌ است.

 

خبر: مسعود فرج‌الهي/ يافته - تهران

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا