یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی لرستان در واکنش به مطلبی با عنوان :( آقای استاندار؛ درمانگاه بعثت را برای مردم مستضعف نگه دارید ) جوابیه‌ای را ارسال کرد.
در این جوابیه آمده است:
مدیر مسئول محترم سایت یافته، در پاسخ به انتشار مقاله‌ای تحت عنوان:( آقای استاندار؛ درمانگاه بعثت را برای مردم مستضعف نگه دارید) جهت تنویر افکار عمومی، پاسخ ذیل را منتشر نمائید:
۱_ از آن سایت خبری با سابقه انتظار می‌رود با انتشار مطلب مستند و قابل اعتماد، راه توسعه استان را هموار نماید.
۲_ نویسنده محترم مقاله با بی‌اطلاعی کامل یک کلینیک خصوصی را با ساختمان بعثت دانشگاه علوم پزشکی اشتباه گرفته است. چند سال قبل به دلایل نامعلوم مدیران وقت دانشگاه، کلینیک بیمارستان شهدای عشایر را تعطیل و با اجاره یک ساختمان در خیابان بعثت به آنجا منتقل نمودند. بعد از چند سال دوباره پزشکان کلینیک مذکور را به چند جای دیگر منتقل نمودند. مالکیت کلینیک مذکور متعلق به بخش خصوصی بوده و هم اکنون با حضور تعدادی از پزشکان در حال فعالیت می‌باشد.
۳_ در راستای سیاست‌های دولت و با کسب مجوز از هیأت امنا، دانشگاه اقدام به فروش تعدادی از املاک فرسوده و کم استفاده خود نموده است. یکی از این املاک کم استفاده، ساختمان مسکونی بعثت در ۱۵۰ متری کلینیک خصوصی صدر الاشاره است. این ساختمان سال‌ها بلا استفاده بود تا اینکه در طبقه هم کف و اول آن کلینیک دندانپزشکی و در طبقه سوم چند واحد اداری مستقر گردید. طبقات بالا خالی و هیچگاه بعنوان مطب و کلینیک استفاده نشده است.
۴_ در متن مقاله آن سایت محترم به سابقه کلینیک و حضور پزشک در طبقه پنجم اشاره شده که نشان دهنده اشتباه گرفتن کلینیک بخش خصوصی بعثت با ساختمان بعثت دانشگاه است.
۵_ دانشگاه علوم پزشکی پروژه‌های مهم و نیمه‌سازی دارد که نیازمند بودجه می‌باشند از جمله خوابگاه ۴۰۰ نفره و پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی. در عین حال املاکی دارد فرسوده، پراکنده در سطح شهر و کم استفاده. طبیعی است در راستای بهینه‌سازی منابع و بر مبنای قوانین، به ساماندهی وضعیت موجود بپردازد.
۶_ جهت اطلاع شهروندان گرامی، بهترین کلینیک دانشگاه در شمال غربی بیمارستان شهدای عشایر مشغول خدمات‌رسانی است. بغیر از این در ۵ بیمارستان و ۳ نقطه دیگر در داخل شهر، کلینیک‌های دانشگاه با تعرفه‌های دولتی، مشغول به ارائه خدمات هستند.
۷_ سال‌ها قبل، دانشگاه علوم پزشکی اقدام به خرید بی‌هدف ساختمان استانداری و ساختمان بعثت نموده که عملاً هیچ استفاده‌ای برای دانشگاه ندارند. آیا دانشگاه حق ندارد به ساماندهی این شرایط بپردازد؟
 
مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 هم ولاتی 1401-11-19 20:04
حق دارد

کلاً جامعه ی پزشکی و بیمه های درمانی مخصوصاً تامین اجتماعی (گل سرسبد مراکز درمانی) همیشه حق دارند
که برای پیدا کردن یک اسپری بینی سدیم کلراید باید تمام داروخانههای شهر را بگردیم و به نتیجه نرسیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا