یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجمع مشورتی رؤسای شورا‌ها و شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی شهر اصفهان و با حضور قائم مقام وزیر کشوردر امور حقوقی، رئیس شورای اسلامی و شهردار تهران و رؤسای شورا‌های اسلامی و شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌ها برگزار شد.
به گزارش یافته، کرم نعمتی رئیس شورا و سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد، با حضور در این مجمع که صبح روز پنجشنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن اجلاس شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد به بیان بخشی از دغدغه‌های مدیریت شهری مرکز استان لرستان پرداخت.
نعمتی با اشاره به جایگاه مهم شورا‌ها، از این نهاد به عنوان مردمی‌ترین نهاد اجتماعی _مدنی یاد کرد و گفت: شورا‌های اسلامی شهر، بارزترین و برجسته‌ترین نمونه شهروندسالاری در یک اجتماع می‌باشند و برهمین اساس می‌بایست نگاه دولت و دولتمردان نسبت به این نهاد مدنی تغییر کند.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، توزیع مالیات بر ارزش افزوده در میان شهرداری‌ها را ناعادلانه خواند و افزود: متأسفانه توزیع ناعادلانه ارزش افزوده باعث شده که شهرداری‌ها در شهر‌های کمتر توسعه یافته، هرروز ضعیف و ضعیف‌تر شده و عملاً امکان هرگونه فعالیت عمرانی و خدماتی جدید و به روز، همگام با رشد جمعیت و توسعه کمّی شهر‌ها از سوی شهرداری‌ها گرفته شود.
نعمتی اظهار‌امیدواری کرد: خروجی نشست‌هایی این‌چنینی، رفع تبعیض و نابرابری در میان شهر‌های مختلف کشورمان باشد تا بتوان شاهد رشد هماهنگ و متوازن مراکز استان‌های همجوار با شاخصه‌های جمعیتی نزدیک به هم باشیم.
نعمتی به موضوع افزایش حقوق و دستمزد کارگران پرداخت و گفت: با افزایش حقوق کارگران در سال جاری، شکاف و فاصله چشمگیری میان حقوق کارمندان و کارگران شاغل در شهرداری‌ها حادث شده که ‌امیدواریم با تدبیر ویژه برای این موضوع مهم که این روز‌ها تبدیل به دغدغه‌ای جدی برای معیشت کارمندان شاغل گردیده شاهد حل این مشکل باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مداومت در برگزاری این نشست‌ها و عزم واراده جدی برای پیگیری مباحث مطرح شده از سوی همه اعضاء را ضامن نتیجه بشی این اجلاس دانست و گفت:‌امیدواریم پس از پایان این قبیل نشست‌ها بتوانیم شاهد برون رفت از وضعیت نگران‌کننده و دشوار امروز در بسیاری از شهرداری‌ها باشیم.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر

نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور همزمان با یکصدوپانزدهمین نشست مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور با هدف هم‌افزایی و تعامل بیشتر و مؤثرتر بین شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرها جهت ارتقای سطح اجرایی و عملیاتی اقدامات و برنامه‌های مدیریت شهرها امروز _پنجشنبه سوم آذرماه_ به میزبانی شهر اصفهان در محل هتل عباسی برگزار شد.

در این نشست با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در خصوص لایحه برنامه هفتم کشور و بودجه ۱۴۰۲ بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاه‌ها  

#1 حاج میرزا 1401-09-04 00:36
آیا شهردار خرم آباد حرفی برای گفتن دارد یا طبق معمول سکوت خواهند کرد و مجذوب امکانات و زیبایی های اصفهان خواهد شد و خجالت می کشد بگوید شهردار خرم آباد هستم چه تناسبی بین کلان شهر اصفهان در دل کویر و ده بزرگی مثل خرم ناباد وجود دارد دستاورد این سفر چیزی غیر از چند بسته گز نیست
نقل قول کردن
#2 رضا 1401-09-05 12:01
[quote name="حاج میرزا"]آیا شهردار خرم آباد حرفی برای گفتن دارد یا طبق معمول سکوت خواهند کرد و مجذوب امکانات و زیبایی های اصفهان خواهد شد و خجالت می کشد بگوید شهردار خرم آباد هستم چه تناسبی بین کلان شهر اصفهان در دل کویر و ده بزرگی مثل خرم ناباد وجود دارد دستاورد این سفر چیزی غیر از چند بسته گز نیست[/ دورود بر شما/ دقیقا همینطوره
نقل قول کردن
#3 اویسی 1401-09-05 12:23
فقط صرف هزینه برای شهر داری هیچ استفاده ای نداره......تورا بخدا کمی دلتون برای شهر و استان بتپه......بلاخر ه روزی شاید شاید بازخواستی باششه....
نقل قول کردن
#4 جایدری 1401-09-05 19:27
ماشالله تو اصفهان کاخ ساختند حالا مگه رهبر انقلاب انتقاد کرد و گفت نباید همایش الکی و بیهوده برگزار کنند چون این همایش ها خروجی مشخصی ندارد حالا جای سواله چرا شوراها و شهرداران و مسئولان دولت حرفه‌ای رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار نمیدن؟ انصافا تو این تحریم ها چه نیازی به این همایش های هزینه زا است؟
نقل قول کردن
#5 خرم‌آبادی 1401-09-05 19:28
شهردار خرم‌آباد نمیتونه ترافیک خرم‌آباد را حل کنه حتی نمیتونه پل ماسور را تکمیل کنه بلوار امام رضا حتی روشنایی یا جوب آب نداره وقتیکه بارون میاد هرچی شن و ماسه است میاد وسط خیابون بعد میرن همایش هم شرکت میکنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا