یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در نشست هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی، وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی با اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «دکتر محمدهادی زاهدی وفا» در گفت‌وگوی زنده خبری و در حاشیه نشست هیات دولت اظهارداشت: با تاکید رئیس‌جمهور اختیارات هیات دولت به وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی تفویض شد و بر اساس چارچوب اختیارات و منابع سازمان تامین اجتماعی وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی نسبت به بازنگری و پذیرش اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان موافقت کردند.
وی‌ افزود: در این خصوص نشست‌هایی با نمایندگان بازنشستگان برگزار شده که این اصلاحیه بر مستمری آنان در کوتاه ترین زمان اعمال شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصمیم نهایی شده و اجرایی شدن آن نیازمند جلسات کارشناسی است که کلیات آن هفته آینده به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

اعمال افزایش و صدور احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی از شهریور ماه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در رابطه با زمان اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان افزود: پیرو اعلام سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر موافقت با اصلاح و افزایش مستمری سایر سطوح مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی، با عنایت به اینکه فرایند پرداخت حقوق از بیستم هر ماه طبق محاسبات و در قالب سامانه‌ متمرکز برای بازنشستگان عزیز انجام می‌گیرد؛ لذا برای اعمال افزایش جدید و نحوه پرداخت و تأمین مالی مربوطه با هماهنگی با کانون‌ها؛ نیازمند زمان هستیم و انشاءلله صدور احکام جدید در شهریورماه انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: از دستور اکید و ویژه رییس‌جمهور محترم برای اصلاح مصوبه هیات دولت محترم و پیگیری‌های معاون اول محترم دولت و همچنین سرپرست محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی که با رویکرد خدمت‌رسانی بهتر و رفع دغدغه بازنشستگان محترم بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی و مصوبه مربوطه انجام پذیرفت؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1401-05-20 07:19
انشاالله که دولت بهانه دیگری نداشته باشد.ماهها است دولت رئیسی میلیونها بازنشسته تامین اجتماعی را سرگردان کرده حالا هم افزایش مستمری را موکول به این هفته و اون هفته می کند.
نقل قول کردن
#2 حبیب 1401-05-20 08:25
چطور بود که اون موقع منابع نداشت الان که یکسری اعتراضات شد منابع درست شد چرا اول کارشناسی نمی‌کنید تا اینطور شرمنده بازنشستگان عزیز نشید
نقل قول کردن
#3 حمید 1401-05-20 08:55
واقعا ملت ایران به چه مفلسی و فلاکتی افتاده!!!!
30 _35 سال حق بیمه واریز کنی بعد تورم وافزایش قیمت چند صد درصد باشه و مردم رو اینجوری مسخره بکنند!!!!
بی علت نیست که گفته شده :خلایق هر چه لایق!!!!
ملت ایران هر جه سرمان بیاید بخدا حقمان است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا