یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شد.
به گزارش یافته، در آیینی با حضور علی موسوی جم مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای شورای هماهنگی شامل دستگاه‌ها، سازمان‌ها و بانک‌های تابع وزارت مردم در استان تهران و اعضای شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران مراسم تکریم تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست سابق این اداره کل و معارفه حامد ویس کرمی به‌عنوان مدیر کل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
در این مراسم علی موسوی جم مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های تهمینه دانیالی، حامد ویس کرمی را به عنوان مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران معرفی کرد.
ویس کرمی اهل لرستان، عنوان مدیر کلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مدیر کلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان را در کارنامه خود دارد.
شایان ذکر است پیش از این، یک لرستانی دیگر بر صندلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تکیه زده بود. حاتم شاکرمی در 5 مهرماه 1395 به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران منصوب شده و تا 8 آذر 97 این مسوولیت بر عهده داشت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا