یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی 50 اصله نهال در محوطه مجتمع تفریحی مخابرات منطقه لرستان غرس شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان هم‌زمان با اعیاد شعبانیه 50 اصله نهال، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و به یاد و خاطر 6544 شهید والامقام استان و شهدای مخابرات منطقه لرستان و یادبود همکاران درگذشته با حضور مهندس داوودی معاون شبکه، مظفر افشار پدر بلوط ایران و جمعی از فعالان و انجمن‌های مردم‌نهاد شهر خرم‌آباد و مسئولان و کارکنان مخابرات در مجتمع تفریحی مخابرات منطقه لرستان کاشته شد.
این مراسم با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ملی و ترغیب کارکنان به کاشت نهال و احترام به طبیعت برگزار شد و معاون شبکه منطقه لرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و اظهار امیدواری از تقارن اعیاد شعبانیه با هفته طبیعت گفت: درختکاری نباید به یک روز و یک هفته خلاصه شود و باید برای حفظ و نگهداری آن در تمامی طول سال تلاش کرد.
شایان ذکر است شرکت مخابرات ایران به عنوان حامی محیط زیست، ضمن انجام فعالیت‌های فراوانی ازجمله گسترش خدمات الکترونیکی، حذف قبوض تلفن ثابت، حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد حامی محیط‌زیست را در برنامه خود دارد.
گفتنی است این مراسم به‌صورت سراسری در کشور و با شعار مخابرات حامی طبیعت برگزار شد تا تأکیدی بر عمل به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1400-12-17 20:40
این کارها از حد حرف جلوتر نمیره.
نقل قول کردن
#2 لرستان 1400-12-17 23:50
عامل اصلی تخریب بلوط کباب و چای اتیشی گردشگران است.بیست سال دیگه بلوط نخواهیم دید
نقل قول کردن
#3 سیدفتاح 1400-12-18 07:56
... مخابرات ثروتمند وشرکت نفت وفرودگاه وگمرک ثروتمند وباهمیاری لشکر اگر راست میگویید بروید حاشیه وروردی شهر در جنوب شهر را از پلس راه به بعد تاماسور رادرخت کاری کنند والبته تاچندسال ابیاری ونگهداری کنید همچون ورودی شهر از سمت کمالوند...که سال94 بازوند استاندارنهضت درخت کاری انجام داد با مسولین ان زمان....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا