یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهره لرستانی هنرپیشه سینما و تلویزیون در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هوشنگ صالحی‌لرستانی حقوقدان، پژوهشگر و پیشکسوت رشته وزنه‌برداری، امروز پنج‌شنبه پنجم اسفندماه ۱۴۰۰ در سن ۸۶ سالگی پس تحمل چند سال بیماری و بسترنشینی به رحمت ایزدی پیوست.
زنده‌یاد هوشنگ صالحی‌لرستانی فرزند نجم‌الدین لرستانی (شهردار اسبق خرم‌آباد از سال ۱۳۳۲ تا ۱۳۳۵)، نواده‌ی آیت‌الله شیخ عبدالرحمان لرستانی (نماینده‌ی مردم خرم‌آباد در مجلس شورای ملی از سال ۱۳۰۲ تا ۱۳۰۹) و نتیجه‌ی آیت‌الله میرزا صالح مجتهد (۱۲۸۲-۱۲۲۱ ش) از علمای برجسته خرم‌آباد در عصر قاجار بود.
همسر وی خانم فاطمه (توران) غلامرضایی فرزند مرحوم حاج حسین (سردار) غلامرضایی (۱۳۸۰-۱۲۹۳) است که سه فرزند به نام‌های شراره (متولد ۱۳۳۹ طراح و نقاش)، شهاب (متولد ۱۳۴۲) و شهره (متولد ۱۳۴۵ هنرپیشه) دارند.
مرحوم هوشنگ لرستانی کارمند عالی‌رتبه دادگستری بود که به افتخار بازنشستگی نائل آمد و دهه ۳۰ نیز از وزنه‌برداران بنام خرم‌آباد همراه با سیدمحمد خلفی، صادق سیف (استاد خطاط و نوازنده عود) و منوچهر کاظمی‌طولابی بود که در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز شرکت داشت.
 
خبر: رضا جایدری
 


طرحی از چهره زنده‌یاد هوشنگ لرستانی به روزگار جوانی که توسط دخترش شراره صالحی ترسیم شده است.


توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1400-12-06 08:17
تسلیت به خانم شهره لرستانی که یکی از توانمندترین هنرپیشه های سینمای ایران است.
نقل قول کردن
#2 رضا 1400-12-07 08:57
روحشان شاد و یادشان گرامی - ممنون بابت اطلاعاتتون -اصلا اطلاع نداشتم که ایشان هم شهردار بوده اند هم وکیل مردم در مجلس و از همه مهم تر اینکه وزنه بردار بوده اند-خداوند رحمتشون کنه و به بازماندگان صبر عطا بفرماید
نقل قول کردن
#3 رضا-س 1400-12-07 16:10
تسلیت به خانم شهره لرستانی هنرپیشه محبوب
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا