یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دكتر مهران علي‌پناه - يافتهمدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان با بیان این‌که دستگاه‌های برتر مورد تشویق قرار خواهند گرفت گفت: دستگاه‌هایی که دارای نقاط ضعف بوده‌اند تذکر خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، "مهران علي‌پناه" با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در این راستا باید اقدامات آموزشی در دستور کار قرار گیرد و ساختار آموزشی در این حوزه تقویت شود.

وی با بیان این که متاسفانه هم‌اکنون لرستان جزء استان‌هایی است که بیش‌ترین شکایت مردمی از دستگاه‌های اجرایی را دارد عنوان کرد: هم اکنون میزان نارضایتی مردم از نحوه کار در دستگاههای اجرایی استان بالا است.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان با تاکید بر این که وضعیت موجود در دستگاه‌های اجرایی استان مناسب نیست بیان داشت: هم اکنون در بخش های مختلف دارای مشکلات فراوانی هستیم که این امر نیز موجب هدررفت منابع و همچنین نارضایتی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان شده است.

علی‌پناه با اشاره به این که در این راستا برنامه‌های مختلفی برای رفع این مشکلات در دستگاه‌های اجرایی استان از سوی دفتر بازرسی استانداری لرستان در دستور کار قرار گرفته شده است افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها زمینه رضایت مردم را در زمینه نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان فراهم آوریم.

وی با اشاره به بازدید منطقه‌ای از استان‌های هم‌جوار استان از سوی دفتر بازرسی استانداری لرستان در خصوص نحوه عملکرد دفاتر بازرسی استانداری‌های این استان‌ها تا پایان فروردین‌ماه گفت: این اقدام با اخذ مجوز از سوی وزارت کشور صورت گرفته و در پایان کار نیز نتایج این بازدیدهای منطقه‌ای به صورت مجموعه‌ای تدوین خواهد شد.

مهران علي‌پناه - رئيس بازرسي استانداري لرستان - يافتهمدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان از برگزاری همایش ملی مدیران کل دفاتر بازرسی استانداری‌های کشور در لرستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون اقدامات عملیاتی برای برگزاری این همایش در استان در حال انجام است.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان با تاکید بر این که اولویت اصلی ما طی سال جاری داشتن برنامه‌ریزی لازم در حوزه بازرسی است تصریح کرد: به طور حتم تن‌ها با داشتن برنامه‌ریزی می‌توان کار نظارت بر دستگاه‌های اجرایی استان را انجام داد.

علی‌پناه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای نظارت کامل بر نحوه کار دستگاه‌های اجرایی استان بیان داشت: در این راستا کار نظارت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به نظارت فصلی بر روی نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد: در این راستا در پایان هر فصل از همه دستگاه‌های اجرایی استان نظارت و بازرسی کامل صورت خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان با بیان این که به طور حتم در قالب کار نظارت دستگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف معرفی و تشویق خواهند شد ادامه داد: همچنین دستگاه‌های ضعیف که دارای نقاط ضعف بوده‌اند نیز به مردم از طریق رسانه‌ها معرفی خواهیم کرد.

علی پناه با تاکید بر اینکه اقدامات نظارتی بر دستگاههای اجرایی استان بر اساس برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت تصریح کرد: به طور حتم عدم داشتن برنامه ریزی لازم موجب ایجاد روزمرگی بین مدیران و همچنین کارکنان دستگاه‌های اجرایی می شود.

وی همچنین با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن بازدید و نظارت هفتگی از سطح دستگاه‌های اجرایی استان بیان داشت: این امر به صورت نامحسوس از سوی کارشناسان دفتر بازرسی استانداری لرستان صورت خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان بیان داشت: در قالب این کار نظارتی نامحسوس مواردی مانند تکریم ارباب رجوع، عملکرد مدیران، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و... مدنظر قرار خواهد گرفت.

علی پناه با بیان اینکه این اقدامات نظارتی از سوی کارشناسان خبره حوزه بازرسی استانداری صورت خواهد گرفت ادامه داد: هر هفته کارشناسان این حوزه از دستگاه‌های اجرایی استان به صورت نامحسوس بازدید به عمل خواهند آورد.

وی ادامه داد: در نهایت گزارش بازدید و نظارتی که صورت گرفته از سوی دفتر بازرسی استانداری لرستان به صورت محرمانه در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان با بیان اینکه دستگاه‌های برتر مورد تشویق قرار خواهند گرفت گفت: همچنین دستگاه‌هایی که دارای نقاط ضعف بوده اند تذکر خواهند گرفت و اگر در صورت دادن تذکر زمینه اصلاح کارها در آن دستگاه اجرایی فراهم نشد به مردم معرفی می‌شوند.

علی‌پناه با تاکید بر اینکه محور کار ما در زمینه نظارت بر کار دستگاههای اجرایی تکریم ارباب رجوع است ادامه داد: دستگاههای اجرایی استان باید همواره تکریم ارباب رجوع و همچنین احترم به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان این که متاسفانه در حال حاضر این امر در دستگاههای اجرایی به طور کلی رعایت نمی‌شود گفت: هم اکنون مردم شکایات فراوانی از دستگاههای اجرایی استان به خصوص بانکهای لرستان دارند که باید زمینه رفع مشکلات موجود در این حوزه را فراهم کنیم.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان با بیان این که هم اکنون بیشترین شکایات مردم در حوزه مسائل مالی است افزود: این امر به دلیل نبود سیستم و فرآیند مناسبی است که باید در در دستگاه‌های اجرایی استان وجود داشته باشد است.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1393-01-19 19:56
این نارضایتی ها از دستگاههای اجرایی استان به تغییر ننمودن مدیران ادارات استان بر می گردد . یکی از معضلاتی که آقای استاندار براحتی می توانست همچون سایر استانداران کشور نسبت به تغییر مدیران استان اقدام کند و انگیزه جدید و نیروههای دلسوز را جایگزین مدیران فعلی نماید
نقل قول کردن
#2 مرتضی 1393-01-19 20:21
بالاخره وقتی دولتی یا استانداری تغییر می کند همگان در انتظار تغییر مدیران رده پایین هستند متاسفانه در لرستان این اتفاق نیفتاد . این نارضایتی ها طبیعی است و نبایستی ناراحت شد . متاسفانه رویکرد آقای استاندار نسبت به مدیران فعلی بجز نارضایتی مردمی چیزی در بر نداشته !!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#3 پوریا 1393-01-19 22:13
جالب است کسی هم به اعتراضات در ادارات جوابگو نیست و هر وقت هم به بعضی ادارات در خرم آباد مراجعه می کنی آقای مدیر کل حضور فیزیکی ندارد!! به همین شکل سالهای زیادی است که به صندلی خود تکیه داده و وقتی می بینند نظارتی به عملکردشان نمی شود حتی بیشتر به امورات شخصی خود توجه دارند تا کارهای مردم !!!
نقل قول کردن
#4 محمدی 1393-01-19 22:18
وزارتخانه های مربوطه می بایست نظارت بر عملکرد مدیران استانی داشته باشند خود مدیر که در آنجا بجز به به چه چه چیزی نمی گه !!! در استان هم ماشااله ظاهراً کسی بفکر اعتراضات و نارضایتی ها نیست و آقایان مدیر در اکثر ادارات استان عملکرد خاصی ندارند و سلیقه ای عمل می کنند
نقل قول کردن
#5 ایمان 1393-01-19 22:29
به نظر می رسه آقای بازوند که جز نیروهای بومی و دلسوز لرستان محسوب می شود می بایست در خصوص ادارات استان ورود پیدا کند و با قاطعیت تمام نسبت به جابجایی خیلی از مدیران اقدام کنند بحث مدیران تاکنون اولویت استاندار نبوده که باعث رنجشش خیلی از مردم و سیاسیون شده و ضرورت جلب نظر مردم استان از طرف آقای استاندار احساس می شود
نقل قول کردن
#6 عباس 1393-01-19 22:47
باید به آقای علی پناه تبریک و آفرین گفت که این چنین تخلف ادارات و نارضایتی مردم را اطلاع رسانی نموده اتفاقا خود من یکی از کسانی هستم که تخلفات گسترده ای را مشاهده کردم بطوریکه از طریق دادگستری قصد شکایت ازآن اداره را دارم. چون در آن اداره مدیریت توان و قاطعیت لازم برای حل مشکلات ارباب رجوع را ندارد
نقل قول کردن
#7 کامران 1393-01-19 23:06
این نظرهای مردمی که دادن. یه پیام برای آقای استاندار و آقایان نماینده مجلس داره که بدون جهت همچنان از خیلی از مدیران دفاع می کنند و از آنان حمایت دارند اما...........! !!!!!
نقل قول کردن
#8 مهران 1393-01-19 23:30
اشکال نداره بابا ، بندگان خدا تا حالا چند سال مدیر شدن یه چند سال دیگه که مدیر بمونن تازه راهکارهای مدیریت را یاد می گیرند!!!!!!!!!! !!!!!!
نقل قول کردن
#9 کاظم 1393-01-20 08:59
بنام روحانی به کام احمدی نژاد!!!!! یعنی اینکه درست است که دولت تدبیر و امید در کشور مستقر شد اما این تدبیر و امید ظاهراً نه بلکه تا 90 درصد در لرستان اجرایی نشده و در واقع همه مدیران زمان دولت رییس جمهور سابق همچنان با قدرت بیشتر در استان ما مشغول ریاست هستند دولت آقای روحانی می بایست در استان ما از همان اوایل شروع بکار به تدریج مدیران کل را تغییر نموده تا این چنین نارضایتی ها مردم روز به روز روز بیشتر نشوند . 9 ماه است از شروع بکار دولت روحانی می گذرد اما بایک حساب سرانگشتی متوجه می شویم که در زمینه انتصاب مدیران و مهم تر از همه نظارت بر عملکرد آنان توفیقی حاصل نکردیم . که این بایستی از ضعفهای و چالش های پیش روی استاندار لرستان بر شمرد
نقل قول کردن
#10 اکبری 1393-01-20 12:34
به تمام نظراتی که همشهریان گذاشتند باید احترام گذاشت چرا که واقعیات را مطرح کردند امید داریم که مسئولان انتظارات را براورده کنند
نقل قول کردن
#11 فرزاد 1393-01-20 12:38
مصاحبه آقای علی پناه را بایستی نمایندگان مردم در مجلس ببینند بعد قضاوت کنند !!!!!! عده زیادی از مدیران استان بیش از 5 یا 6 ساله که مدیر هستند و کلاً انگیزه را از دست دادند و عملکرد مثبتی هم نداشتند تازه با رایزنی و لابی گری در صدد هستند که 5 ساله دوم هم در استان مدیریت کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا