یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به دنبال اوج‌گیری موج جدید ویروس کرونا و افزایش دو برای مبتلایان طی 24 ساعت گذشته در لرستان، بخش قابل‌توجهی از خانواده‌ها خواستار تعطیلی کامل مدارس هستند.
والدین دانش آموزان در تماس با پایگاه خبری یافته اظهار داشتند که نگران خود و فرزندانشان هستند و توقع دارند؛ با توجه به شرایط فعلی، مدارس تعطیل شوند.
این در حالی است که در برخی استان‌ها ازجمله مازندران، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی؛ یزد؛ گلستان، فارس و ... همه مدارس تعطیل شده‌اند، اما در لرستان فقط مدارس مقطع ابتدایی مجوز تعطیلی را اخذ کرده‌اند.
شهروندان انتظار دارند تصمیمات بر مبنای خواسته‌ها و مطالبات جامعه و دغدغه‌ خانواده‌‌ها باشد چون تعطیلی مدارس به‌خودی‌خود نوعی مدیریت کوتاه‌مدت این بیماری است.
شایان ذکر است با ادامه خیز ششم کرونا و در پی افزایش سریع موارد ابتلا، خرم‌آباد و الیگودرز در وضعیت نارنجی قرار دارند و وضعیت در کوهدشت، بروجرد، ازنا، دورود، رومشکان، دلفان و الشتر زرد است.
این در حالی است که طی 24 ساعت گذشته و بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در استان ۵۳۳ نفر مبتلای جدید شناسایی شد. آمار مبتلایان روزانه در روز گذشته ۲۷۰ نفر بود که طی 24 ساعت آمار مبتلایان دو برابر شد.
 
پایگاه خبری یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 مسعود 1400-11-12 09:04
با تشکر از پایگاه خبری یافته که نظر والدین را منعکس کرده .من به شخصه اگر مدارس تعطیل نشود بچه ها یم را به مدرسه نمی فرستم. سلامتی بچه‌ها و خانواده از همه چیز مهم تر هست .حالا ببینیم مسئولان امر چقدر درک در این زمینه دارند
نقل قول کردن
#2 رضایی 1400-11-12 19:01
واقعا مدارس پروتکل بهداشتی اصلا رعایت نمیشه مسئولین محترم بیان مدارس رومشگان ببینم واقعامدارس تهویه مناسب دار یا فاصله گذاری رعایت شد دانش آموزان ب اندازه بیست سانتم فاصله ندارن جون عزیزتون تعطیل کنید ما هم جون عزیزامون برامون عزیز اگه با این وضع اقتصادی کرونا بگیریم باید بمیریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا