یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از روند اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت) در سطح کلانتری‌های شهر خرم‌آباد بازدید و از نزدیک با شیوه اجرا و مزایای این طرح در برقراری نظم و آرامش آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در بازدید از طرح مکنا (مدیریت کیفیت) کلانتری شماره 14 خرم‌آباد، افزود‌: اجرای این طرح یکی از اقدامات مفید و مطلوب پلیس در مسیر تامین رفاه و آسایش عمومی شهروندان است.

وی با اشاره به نقش محوری پلیس در روند رشد و توسعه استان، اظهار داشت: در راستای ایجاد نظم و امنیت در استان اقدامات مناسبی انجام شده است.

استاندار لرستان همچنین به اجرای طرح  نصب دوربین‌های کنترل جغرافیای جرایم در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این راستا 60 دوربین به منظور کنترل جغرافیای جرایم در سطح استان لرستان نصب خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان نیز دراین بازدید گفت‌: طرح مکنا در 5 محور به منظور خوشایند‌سازی فضای نیروی انتظامی‌، رسیدگی به امور و درخواست‌های ارباب رجوع در کم‌ترین زمان‌، هدفمندی گشت‌ها و تکریم ارباب رجوع در سطح استان برگزار می‌شود‌.

سردار "محمد قنبری" افزود‌: ایاین طرح در ابتدا در کلانتری شماره 14 خرم‌آباد با 15 کیلومتر حوزه استحفاظی و 140 هزار نفر جمعیت در مدت کم‌تر از 5 ماه اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح 54 پاسگاه و 21 کلانتری در سطح استان در سال 93 تحت پوشش قرار خواهند گرفت‌.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا