یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رضا سپهروند- مدير روابط عمومي استانداري لرستان- يافتهدبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان از راه‌اندازی نمایشگاهی با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) در جنب قلعه فلک‌الافلاک همزمان با تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش يافته، "رضا سپهروند" در گفت‌وگو با خبرنگاران برخی شایعات در زمینه‌ي واگذاری زمین محل سابق اداره کل پست استان اظهار داشت: مطابق نظر استاندار لرستان با توجه به تلاقی ایام نوروز و ایام فاطمیه بنا شده در این محل نمایشگاهی در رابطه با زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) دایر شود.

وی با بیان این که این نمایشگاه صرفاً به مدت یک ماه و به منظور بازدید مسافران نوروزی و شهروندان خرم‌آبادی در نزدیکی قلعه تاریخی فلک‌الافلاک دایر می‌شود، عنوان کرد: شایعه واگذاری زمین محل سابق اداره کل پست لرستان به هیچ عنوان صحت ندارد.

مشاور استاندار لرستان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری عنوان کرد: با توجه به قرارگیری لرستان در مسیر شاه‌راه ترانزیتی شمال به جنوب کشور و عبور کاروان‌های راهیان نور و دیگر مسافران نوروزی تصمیم به راه‌اندازی این نمایشگاه گرفته شده است.

سپهروند با اشاره به تعلق خاطر مردم ولایتمدار لرستان به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا(س) عنوان کرد: این نمایشگاه در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم با زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) دایر می‌شود.

وی با بیان این که این نمایشگاه بعد از تعطیلات نوروزی جمع آوری می‌شود، ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی این فضای معنوی هم‌زمان با ایام فاطمیه، زمینه آشنایی بیش‌تر مسافران نوروزی با ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار فراهم شود.

- - - - - - - - - - - - - -

قابل ذكر است روز گذشته شايعاتي مبني بر واگذاري دائمي زمين محل سابق اداه كل پست استان لرستان جهت برپايي نمايشگاه دائمي منتشر شد كه باعث ايجاد موجي از نگراني بين مردم خرم‌آباد گرديد.

ما هم اين قول استانداري را به عنوان سندي براي تخليه‌ي اين محوطه پس از ايام نوروز ثبت و ضبط نموده و اميدواريم مسوولان ظرف موعد مقرر نسبت به انجام تعهدات خود جهت آزادسازي حريم قلعه فلك الافلاك كه لازمه‌ي اصلي ثبت جهاني اين اثر و نيز از زمينه‌هاي مهم ايجاد اشتغال براي جوانان اين ديار محروم و جذب گردشگر به شمار مي‌رود، اقدام نمايند.

واگذاري زمين سابقت اداره پست لرستان در خرم‌آباد- يافته

تصويري از روز آزادسازي محل اداره كل پست لرستان (با بيش از 70 سال قدمت)

 

در اين زمينه بخوانيد:

نگراني مردم خرم‌آباد از واگذاري حريم فلك‌الافلاك/ چه كسي خلاف دستور مقام معظم رهبري مجوز داده است؟

 

 رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 ساکی 1392-12-10 21:24
امیدواریم که بر این وعدشان پایبند باشند
هرچند که گفته می شود موقت است ولی باز هم ای نگرانی دارد
چرا که این حرکات نشان از بی توجهی کامل به هدف اصلی مسئولان یعنی آزاد سازی حریم قلعه است.
نمیدانم جدیدا به قسمت شمال شرقی قلعه سری زده اید؟؟
فاجعه ای دیگر در حال رخ دادن است!
عجب طرحی زیبا و متنوع ای در این قسمت در حال اجرا است !!!!!!!!!!!!!!! !
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا