یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۲ کارگاه بزرگ شیرینی‌پزی شهرستان خرم‌آباد به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی، پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.
حمید القاصی مهر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده از قنادی و کارگاه‌های شیرینی‌پزی خرم‌آباد، ۲ واحد بزرگ و شناخته‌شده به دلیل استفاده از مواد تاریخ‌مصرف گذشته و فاسد پلمب و موظف به پرداخت جریمه شدند.
وی با بیان اینکه اقلام مصرفی کشف شده در این کارگاه‌ها معدوم شده است اظهار داشت: یکی از این کارگاه‌ها به پرداخت ۳۲۰ میلیون تومان و دیگری نیز به پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان جریمه شد.
القاصی مهر همچنین با اشاره به کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار لرستان و گشت و نظارت‌های انجام‌شده در این راستا بیان کرد: روزهای گذشته گرانی قیمت مرغ به‌عنوان یک معضل در سطح کشور مطرح شد که نرخ این ماده غذایی در استان نسبت به متوسط کشوری کمتر بود.
وی اظهار داشت: تمامی کشتارگاه‌ها، مرغداری‌ها و خرده‌فروشی‌های استان تحت نظارت و بازرسی قرار گرفتند و مکلف به عرضه مرغ به قیمت مصوب جهاد کشاورزی شدند.
القاصی مهر عنوان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در لرستان ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و عرضه با نرخ بالاتر از این مبلغ گران‌فروشی و تخلف محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-09-24 10:28
میشه لطف بفرمائید اسمشون را اعلام کنید که مردم بهتون اعتماد کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا