یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس و دستگاه‌های خدمت رسان در محورهای مواصلاتی استان لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در این رزمایش گفت: خدمت در راه سلامت و امنیت مردم فرصتی ارزشمند است و دستگاه‌های خدمت رسان همیشه در شرایط سخت مانند سیل سال ۹۸ در کنار هم برای حفظ آرامش مردم تلاش کرده‌اند.
وی بر ضرورت سرعت عمل دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان در حوادث تأکید نمود.
مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی این اداره کل در طرح زمستانی اظهار داشت: با توجه به شرایط کوهستانی جاده‌های لرستان، تمام راهدارخانه‌های استان برای طرح زمستانی به سیستم‌های گرمایشی و سایر ملزومات تجهیز شده است.
وی با بیان اینکه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای برای رصد لحظه‌ای وضعیت راه‌ها به روز شده است، گفت: درمجموع ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم با ۱۶۷ دستگاه ماشین‌آلات در ۳۵ راهدارخانه، محورهای مواصلاتی و ۲۲ گردنه برف‌گیر استان در عملیات راهداری زمستانی حضور دارند.
ملکی صادقی خاطرنشان کرد: تمام تلاش راهداری در کنار سایر دستگاه‌های خدمت رسان، پیشگیری از بحران و کاهش سوانح رانندگی است که امیدواریم با تعامل بیشتر محقق شود.
این گزارش می‌افزاید؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان هم از کاهش ۲۹ درصدی تصادفات فوتی طی ۸ ماهه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.
در ادامه رزمایش زمستانی پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان با رژه نفرات و ماشین‌آلات برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادی 1399-09-23 21:03
حرف تا عمل - فاصله بسیار نزدیک است-انشا ا... همین طور است که میگویند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا