یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان بیان داشت: علیرغم تبدیل وضعیت شهرهای قرمز استان به نارنجی، این شرایط پایدار نیست و هر لحظه احتمال تغییر آن می‌رود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان دکتر خادمی در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شبکه استانی افلاک به تشریح شرایط کنونی استان پرداخت.
رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای استان گفت: خوشبختانه با همکاری خوب مردم شریف استان در رعایت محدودیت‌هایی که طی روزهای اخیر اعمال شده بود، وضعیت سه شهر قرمز استان به نارنجی تغییر پیدا کرد.
خادمی با اعلام اینکه تمام شهرهای استان در وضعیت نارنجی و یک شهر در وضعیت زرد قرار دارد، اظهار داشت: علیرغم تبدیل وضعیت شهرهای قرمز استان به نارنجی، اما این شرایط پایدار نیست و هر لحظه احتمال تغییر می‌رود.
وی تصریح کرد: وضعیت کنونی نباید منجر به این شود که مردم گمان کنند شرایط عادی شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نادیده گرفته شود، زیرا هرلحظه احتمال اینکه به وضعیت قرمز بازگردیم وجود دارد.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: باید در نظر داشته باشیم زمانی که به شرایط خطر و قرمز کرونایی وارد می‌شویم علاوه بر تهدید سلامتی مردم، اقتصاد نیز به مخاطره می‌افتد، زیرا مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر و در نتیجه تعطیلی کسب و کارها هستیم.
خادمی با بیان این نکته که با تغییر وضعیت این سه شهر، از روز شنبه محدودیت‌های مربوط به سطح نارنجی در آن‌ها اعمال خواهد شد، افزود: به عنوان مثال جریمه ۱ میلیون تومانی ورود خودرو به این شهرها در شرایط قرمز به ۵۰۰ هزار تومان در وضعیت نارنجی کاهش می‌یابد.
وی همچنین ادامه فعالیت کسب‌وکارهای سطح ۱ و ۲ را در این شهرها از روز شنبه دیگر اقدام قابل اجرا عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به وضعیت نارنجی این شهرها، مقررات منع آمدوشد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرهای دارای جمعیت بالای ۲۰۰ نفر مانند خرم‌آباد و بروجرد کماکان به قوت خود باقی است ولی در شهرستان سلسله این محدودیت دیگر اجرا نخواهد شد.
استاندار لرستان در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: از مردم عزیز استان می‌خواهیم همچنان با پرهیز از حضور در تجمعات و برگزاری مراسم ترحیم یا عروسی و دورهمی های خانوادگی، ما را در رسیدن به یک وضعیت پایدار و حرکت به سمت وضعیت زرد و حتی سفید یاری کنند.




❇️چگونگی فعالیت مشاغل در لرستان

🔹چگونگی فعالیت مشاغل در لرستان اعلام شد.

🔹به گزارش یافته، ستاد مدیریت بیماری کرونا استان لرستان در خصوص چگونگی فعالیت مشاغل در استان اطلاعیه ای صادر کرد.

🔹 در این اطلاعیه آمده است:
ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از همراهی و همدلی گسترده هم استانی‌های عزیز و تأکید بر ادامه این روند موفق، اعلام می‌دارد با توجه به عبور استان از وضعیت قرمز و قرار گرفتن کل شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی، فعالیت گروه‌های شغلی ۲ و ۱ با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی بلامانع بوده و تمامی مشاغل گروه‌های شغلی ۴ و ۳ همچنان تعطیل می‌باشد.
همچنین ممنوعیت ترددهای شهری در دو شهر خرم‌آباد و بروجرد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح همچنان برقرار است.



دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-09-13 23:51
تردد که ماشااله هنوز بعد از ساعت 21 وجود داره
نقل قول کردن
#2 دآوود 1399-09-14 00:48
بهتره عملا هم به محدودیت ها نظارت بشه نه اینکه مراسم ختم با جمعیت چند هزار نفری برگزار بشه
نقل قول کردن
#3 امیر هوشنگ 1399-09-14 10:21
همه شهرهای لرستان در وضعیت قرمز هستند آمار فوتی ها را ببینی تقریبا روزی ده نفر گول این رنگ های من درآوردی را نخورید کرونا برای بعضی ها نون دونی شده نمی خواهند ریشه این بیماری خشکانده شود ببینید چین هفت ماه است یک نفر فوتی ندارد چونکه میخواست این بیماری را ریشم کن کند پس مواظب خودتان باشید و به این آمار و ارقام ساختگی توجهی نکنید
نقل قول کردن
#4 حسینی 1399-09-14 11:04
آقای استاندارتوروخدا فقط بلدی تشکرکنی هیچ کاری دیگه بلدنیستی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا