یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: ایمنی شرط اول و آخر همه پروازها است.
علی کاملی چهارشنبه 12 آذرماه در گفتگو با یافته در پاسخ برخی انتقادات به خدمات فرودگاهی و همچنین ابطال پروازها به‌خصوص پرواز سه‌شنبه 11 آذرماه، اظهار داشت: پیرو درخواست‌های مردم شریف لرستان و با پیگیری‌های زیاد موفق شدیم سه روز در هفته و ان شاالله به‌زودی هفت روز هفته صبح و بعدازظهر پرواز داشته باشیم تا در این شرایط افراد کرونایی به خاطر یک کار اداری/شخصی مجبور به بیتوته در تهران نباشند و سفر یک‌روزه داشته باشند.
وی در خصوص پرواز سه‌شنبه 11 آذرماه که باطل شده بود؛ بیان داشت: در پیش‌بینی هواشناسی مه گرفتگی منظور نگردیده و هوای قبل و زمان پرواز بسیار مناسب و به همین دلیل پرواز انجام گرفت.
کاملی ادامه داد: در خصوص اطلاع‌رسانی قبلی تأخیر یا کنسلی قرار نبود اتفاق بیفتد که از قبل به مسافران اطلاع‌رسانی گردد.
مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد با تأکید بر این که در هر پرواز ایمنی شرط اول و آخر می‌باشد، اظهار داشت: خلبان با توجه به پارامترهای اعلامی از سوی هواشناسی و بررسی شرایط تصمیم به بازگشت به مبدأ گرفته بود و از نظر عملیاتی نبایستی به این تصمیم خدشه‌ای وارد کرد، از طرفی با توجه به انجام شدن پرواز خسارت وارده به شرکت هواپیمایی چندین برابر خسارت ابطالی در مبدأ می‌باشد.
کامل در پاسخ به علت انحصاری شدن خدمات ایاب و ذهاب مسافران فرودگاهی توسط سازمان تاکسیرانی و مجبور کردن مسافران به خدمات این سازمان هم گفت: در خصوص تاکسیرانی به اطلاع می‌رساند در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران و مراجع به مجموعه فرودگاه و ایجاد تعهد لازم برای دائمی بودن ارائه خدمات تاکسی‌سرویس و مطابق با قانون این خدمات به بخش خصوصی واگذار گردیده است.
وی ادامه داد: بابت این موضوع شرکت تاکسیرانی موظف به پرداخت عوارض و حقوق قانونی قرارداد می‌باشد و نمی‌توان به امید آنکه شاید رانندگان تاکسی‌سرویس‌های مجازی مسیرشان فرودگاه باشد مسافرین و مشایعین را در انتظار نگه داشت علی ایحال در خصوص اتفاقات صورت گرفته شده بررسی انجام و تذکرات لازم داده خواهد شد.
 
شایان ذکر است پرواز ۱۰۰۸/۱۰۰۷ شرکت هواپیمایی ماهان سه‌شنبه ۱۱ آذر ۹۹ در مسیر تهران - خرم‌آباد - تهران به علت شرایط آب هوایی (کاهش دید) به تهران بازگشت و از طرف شرکت هواپیمایی باطل اعلام شده بود.
این موضوع با اعتراض برخی مسافران مواجه و در پیام‌های متعدد خواستار پاسخگویی به دلایل تأخیر در اعلام ابطال پرواز و همچنین مشکلات تردد از جمله جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی شده بودند که این موارد با مدیر فرودگاه خرم‌آباد مطرح و ایشان هم پاسخگوی این مسائل بودند.
 
گفتگو: قاسمی/ یافته
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-09-13 00:46
یافته عزیز تنها سایت خبری است که به همه جوانب
می‌پردازد خواهش میکنیم پیگیری کنید چرا فرودگاه
خرم آباد پروازی در ساعت‌های اولیه صبح شامل 5تا 7
برای پروازها در نظر نمی‌گیرند.
همشهریان خرم آبادی رنج سفر با اتوبوس وقیمت
بالا و7 ساعت سفر را تحمل می‌کنند که بتوانند
ساعت 7 صبح جهت کارهای اداری خود را به تهران
برسانند. منتظر پاسخ گویی واطلاع رسانی هستیم.
با تشکر.
-------
یافته... مدیران فرودگاه در صدد برقراری پروازها در صبح و عصر هستند
نقل قول کردن
#2 فرهادی 1399-09-16 09:43
پروازها باید ساعت شش صبح باشند که مردم اول صبح در تهران باشند وبه کاهایشان برسند وعصربرگردند...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا