یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز- یافته

دبیر هیأت نظارت بر انتخابات «انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز» گفت: انتخابات این مجمع با حضور لرستانی‎های مقیم مرکز در محل مجتمع مذهبی فرهنگی نور تهران برگزار می‎شود.

به گزارش یافته، "رضا ولدبیگی" با صدور اطلاعیه‎ای اعلام کرد: مجمع انتخابات این انجمن با حضور مقامات سیاسی، فرهنگی و اقشار مختلف لرستانی‎های مقیم تهران روز جمعه دوم اسفندماه در محل مجتمع مذهبی فرهنگی نور تهران برگزار می‎شود.

در متن اين اطلاعیه آمده است:

هماستانی عزیز

بیائید یک لحظه در نظر بگیریم که می‎خواهیم برای یک هدف غیر انتفاعی با چند نفر همراه شویم، تشکلی را تأسیس کنیم و طبق ضابطه‎ای با هم کار کنیم. اگر به طور واقعی ذهن ما درگیر این‎گونه موضوعات بوده‎باشد، به خوبی متوجه می‎شویم چه امر مشکل و گاهی اوقات تقریباً محال است، حال با انجمنی که به خوبی شرایطی مناسب را برای جمع ما به عنوان لرستانی‎های مقیم تهران فراهم نموده، باید چگونه رفتار کرد؟

آیا باید آن را تنها بگذاریم و براحتی از صرف مقدار کمی وقت و انرژی برای آن دریغ نمائیم و این را به بسیاری از افسوس‎های گذشته‎مان بی‎افزائیم؟

انجمن محلی است که جمع بی‌شکل ما در تهران را به انجمن لرستانی‎های مقیم استان ارتقاء می‎دهد. اگر واقعاً بخواهیم الزامات یک انجمن واقعی را به جا آوریم می‎تواند در بسیاری موارد به یاری ما و استان‎مان بیاید! در حالی که بسیاری تشکل‎ها با کم‌تر از 20 یا 30 عضو نقش بسیار موثری در پی‌گیری اهداف‌شان دارند، انجمن ما با حدود 500 عضو چگونه نفشی ایفا کرده‎ است؟

اکنون که با حضور پرشور ملت در انتخابات 24 خرداد مجدداً زمینه برای فعالیت موثر تشکل‎های غیر‌دولتی مهیا شده‎ است، بیائید حداقل وظیفه خود را در ارتقاء سطح کیفی جامعه به سوی جامعه مدنی ایفاء نمائیم.

اگر دل‌خوریم، اعتراض داریم و اگر استان‎مان محروم است، اگر بیکاری بالای 35 درصد است و مسوولان مورد بازخواست مردم قرار نگرفته‎اند به این دلیل است که ذره ذره هستیم تا زمانی‎ که خود بخشی از وقت و انرژی خود را برای با هم بودن، هم‎فکری و ابراز نظر هم‌دلانه صرف نکنیم، آیا اعتراضات خاموش‎مان و انتقادات پر سوز و گدازمان برای‎ ما رضایت خاطر صادقانه به همراه خواهد داشت؟

«آرمان جامعه مدنی نیازمند تلاش امروز ما برای قوام نهادهای مدنی است.»

زمان انتخابات: 2 اسفند ماه 92 – ساعت 15

مکان: تهران- جنت‌آباد شمالی خیابان المهدی مجتمع مذهبی فرهنگی نور

لازم به ذکر است فقط اعضای انجمن لرستانی‎های مقیم مرکز که کارت عضویت داشته و ساکن تهران باشند می‎توانند در رای‎گیری شرکت نمایند.

 

 

عبدالرضا  قاسمی

 


دیدگاه‌ها  

#1 انتقاد 1392-12-04 20:54
خوبه آقاى ولدبيگى گفتند ساكن تهران باشند نه از كوهدشت بيارنشون واسه راى دادن واقعا جاى تاسف داره آقاى ولد بيگى كه ميگن استاندارد ترين انتخابات ايران اين انتخابات بوده پس واى به حاله بقيه ،راحت ميشه به وزارت كشور شكايت كرد بسيار واضح تقلب شده و كارت ها توسط آقاى ر.ن فروخته شده و يك هفته اى سيصد نفر عضو انجمن شدن .عجيب تر از همه كه آقاى ك.ض كه زحمت همه مراسم ها با ايشون بوده در سالهاى اخير ٣٠ تا راى آورده واقعا خنده دار و تاسف آوره،
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا