یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا با هر گونه تخلف، برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که شامگاه پنجشنبه 15 آبان، با حضور معاونین استاندار و حضور مجازی فرمانداران سراسر استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد کرونا برگزار شد، از برخورد قانونی با نقض‌کنندگان مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان پل‌دختر خبر داد و گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان پل‌دختر، مراجع قانونی شهرستان با حضور در محل، اقدام به بازداشت بانیان این مراسم کردند.
خادمی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت در قالب برگزاری مراسم عزاداری و یا عروسی ممنوع بوده و این اقدام در همین رابطه صورت پذیرفته است.
وی با بیان این مطلب که در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا به هیچ وجه اغماض نخواهیم کرد، افزود: ایجاد تجمع به عنوان کانون خطر و عامل شیوع کرونا در شرایط کنونی تخلف محسوب می‌شود و به نوعی بازی با جان مردم است که در این رابطه متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، کمیته‌های نظارت و ارزیابی ستاد مدیریت کرونا، مالکان چند واحد صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند با دستور قضایی بازداشت و مغازه‌های آن‌ها نیز پلمپ شد.
خادمی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان به لحاظ شیوع بیماری در وضعیت قرمز و خطر کرونا قرار دارد، نظارت از واحد‌های صنفی به صورت دوره‌ای و مداوم به عمل خواهد آمد.
وی یادآور شد: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد مدیریت کرونا اهتمام داشته باشند و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات را مدنظر قرار دهند.



دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-08-15 23:42
نیم ساعت قبل از نوشتن این کامنت یه کاروان عروسی با 5-6 ماشین بوق زنان و هلهله کنان از خیابان شریعتی به طرف میدان شقایق در حرکت کدوم نظارت
نقل قول کردن
#2 عزیزی 1399-08-16 00:31
جناب آقای استاندار لطفا ادارات رو تعطیل کن
نقل قول کردن
#3 امیر صارمی 1399-08-16 01:15
عده ای خودخواه که جمعیتشون هم کم نیست
مردم رو به مراسم های ختم می کشونن و همونجا مبتلاشون میکنن

هفته بعد مراسم ختم همون فرد مبتلا برگزار میشه و این دور تسلسل ادامه پیدا میکنه
نقل قول کردن
#4 محمدی 1399-08-16 07:08
آقای استاندارد
در شرکت آب فاضلاب برخی قسمتها دورکاری تعریف نشده و بعضا در یک اتاق تا 6 نفر حضور مستمر دارند.
لطفا پیگیری شود

***یه سوزن به خودمون بزنیم یه جوال دوز به دیگران***
نقل قول کردن
#5 ناشناس 1399-08-16 09:46
با سلام
در برخی از ادارات دولتی همچون ادارات تابعه جهاد کشاورزی ، اعلام کردند که روزهای دورکاری تنها برای کارمندان رسمی ، پیمانی و قراردادی اعمال می شود و نیروهای شرکتی هر روز موظف به حضور در ادارات هستند ، آیا نیروهای شرکتی نسبت به ابتلا مصون اند یا ارزش جان آنها مثل زحماتشان کم تر است ؟؟؟؟ کسی به داد جان نیروهای کارگری برسد .
نقل قول کردن
#6 همشهری 1399-08-16 19:29
ظابطین قانون در این خصوص عملکرد خوبی نداره روبروی پاسگاه پلیس جشن عروسی با 2هزار مهمان وارگ در کوچه ویک ربع تیراندازی با کلانشینکف با این که با 110 هم تماس گرفتیم هیچ عکس العملی نمی کند استاندار به عنوان رییس ستاد کرونا استان فقط پیاده پنج شنبه سری به ارامستانها بزند ایا در این شهر زندگی نمی کند فقط در یک کوچه منهای همه گیری عمومی دو نفر با کوید 19 فوت کرده تنها پروتکل ان اقایان کوچه وخیابان را محاصره وصندلی می گذارند واز صبح تا شب محل عبور ساکنین محله را سد کرده مثلا مراسم در فضای باز است
نقل قول کردن
#7 همشهری 1399-08-16 19:35
ایا در مراسم دفن متوفیان مبتلا به کرونا شرکت کردید مامور بهداشت کجاست خانواده متوفی بدون کاور ووسایل ضدعفونی با جمعیت زیاد کار تدفین را انجام می دهند با مداحی که از درب غسالخانه تا علوی صدای دستگاههای صوتی ان است ایا شهر متولی ندارد صنف مداحان چگونه مداحان را کنترل می کند
نقل قول کردن
#8 هداوند 1399-08-17 16:49
به نقل از امیر:
نیم ساعت قبل از نوشتن این کامنت یه کاروان عروسی با 5-6 ماشین بوق زنان و هلهله کنان از خیابان شریعتی به طرف میدان شقایق در حرکت کدوم نظارت

احسنت
دولت باید جلوی مراسم عروسی و عزاداری را بگیرد که محل اصلی تجمع مردم هستند

واکسن آنفلوآنزا هم باید در اختیار درمانگاه و بهداشت و داروخانه‌ها باشد
نقل قول کردن
#9 ساکی 1399-08-17 16:50
چرا واکسن آنفلوآنزا در اختیار مردم قرار نمیگیرد؟ مگر فصل پاییز شروع نشده؟ پس چرا داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی ندارند؟؟؟
نقل قول کردن
#10 شهروند 1399-08-18 00:43
لطفا به بخش ها هم نظارت بشه که نیروی انتظامی و بخشداری و همه چیز دارن ولی هیچ جلوگیری از مراسم عزا و عروسی نمیشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا