یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: یکی از شگردهای سرقت به عنف، سرقت به‌وسیله بی‌هوش کردن افراد است اما این شگرد نیز روش‌های مختلفی دارد که یکی از بارزترین آن‌ها سرقت با جلب اعتماد در مسیر است.
به گزارش یافته، سرهنگ «عباس نظری» چهارشنبه 14 آبان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شگردهای سرقت به عنف، سرقت به‌وسیله بی‌هوش کردن افراد است اما این شگرد نیز روش‌های مختلفی دارد که یکی از بارزترین آن‌ها سرقت با جلب اعتماد در مسیر است.
در این روش سارق با سوژه در خودرو در مسیر همراه است و با طرح موضوعات مشترک و به‌اصطلاح باز کردن سر صحبت زمینه جلب اعتماد سوژه را فراهم کرده و در فرصتی مناسب با تعارف آبمیوه و خوراکی‌ها آغشته به مواد مسموم به بی‌هوشی کننده اقدام به بی‌هوش کردن فرد و سپس پول نقد و اقلام با ارزش وی را به سرقت می‌برد حتی در مواردی بوده که سارق جهت نیل به هدف خود اقدام به مسموم کردن همه مسافران و سرنشینان یک اتوبوس کرده است.
 
نکات پیشگیرانه
از گرفتن انواع خوراکی از اشخاص در مسافرت به هر عنوان بپرهیزید و هیچ‌گاه همه اسرار و داشته‌های مادی (نقدی) و معنوی خویش را به افراد ناشناس بازگو نکنید.
از اعتماد سریع به افراد بپرهیزید و در صورت نیاز به مواد خوراکی یا آشامیدنی از مکان‌های معتبر خریداری و از افراد ناشناس درخواست نکنید.

دیدگاه‌ها  

#1 فرامرزی 1399-08-14 18:31
تو این کرونا و گرونی مردم حتی خودشون به خودشون رحم نمیکنند
نقل قول کردن
#2 گودرزی 1399-08-17 17:10
به نقل از فرامرزی:
تو این کرونا و گرونی مردم حتی خودشون به خودشون رحم نمیکنند

دزد جماعت نه رحم دارد نه انصاف
البته شکم خالی است دیگر
دولت باید به مردم بن کالا بدهد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا