یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در استان لرستان لغو شد.
به گزارش یافته، با توجه به شیوع ویروس کرونا و بنابر اعلام وزارت کشور و ستاد ملی کرونا مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در استان لرستان لغو شد.
 در اطلاعیه‌ای که به همین مناسبت صادرشده، آمده است:
بنا بر ضرورت‌های اعلامی و شرایط پیش‌آمده از موج شدید شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و بنابر اعلام وزارت کشور و ستاد ملی کرونا لــغــو مراسم بزرگداشت 'یوم‌الله ۱۳ آبان'، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» را در استان لرستان اعلام می‌کنیم.
امّا این اقدام ضروری لغو مراسم برای حفظ سلامت عمومی مردم عزیز، از روح استکبارستیزی ملت بزرگ، ظلم‌ستیز و شجاع ایران اسلامی نسبت به «نظام سلطه و استکبار جهانی» نکاسته و همچنان خشم انقلابی ملت رشید ایران، نسبت به مستکبران عالم و نظام سلطۀ بین‌الملل زنده نگاه داشته و پاسخ به اهانت بی‌شرمانۀ رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اعظم «صلی‌الله علیه و آله و سلم» را برای خود محفوظ می‌دارد.
بر همین اساس بنا بر توصیه نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، همگان را به گوش فرادادن به سخنان گهربار و فرمایشات راهبردی و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» به‌عنوان راهبرد ملی و فصل الخطاب که رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا (سه‌شنبه ۱۳ آبان) به‌صورت زنده و مستقیم از طریق رسانۀ ملی پخش خواهد شد، دعوت می‌نماییم.


تصویر مربوط یه مراسم 13 آبان در سال 98 می باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-08-13 08:03
من نمیدونم با وجود اپیدمی کرونا و میزان مرگ و میر بالای ناشی از ان چرا دولت مجوز چنین تجمعاتی را میدهد و دوباره مجبور به لغو انها می شود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا