یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، رزرو و برگزاري هرگونه تجمعات و مراسمات در تالارهاي پذيرايي، رستوران‌های سنتي و تالار باغ‌ها را اکیداً ممنوع اعلام کرد.

به گزارش یافته، سرهنگ «احمدرضا احمدیان» صبح پنجشنبه هشتم آبان ماه، در تشریح این خبر گفت: با عنايت به وضعيت قرمز شهرستان خرم‌آباد از لحاظ انتشار و شيوع و گسترش ويروس کرولا و به خطر افتادن جان مردم و ضرر و زیان‌های وارده به آنان و همچنین در پي تصميمات اتخاذشده از سوي متوليان امر و بالاخص مصوبات ستاد استاني پيشگيري و مقابله با انتشار کوييد19 رزرو و برگزاري هرگونه تجمعات و مراسمات در تالارهاي پذيرايي، رستوران‌های سنتي و تالار باغ‌ها اکیداً ممنوع است.
سرهنگ احمدیان ادامه داد: در این راستا به‌صورت شبانه‌روز توسط اکیپ‌های نظارتي در قالب چند اکيپ از مراکز مذکور بازديد و متخلفان پس از تعطيلي و پلمب واحدهای صنفي به اتهام تهديد عليه سلامت جامعه، به دستگاه قضا معرفي و در خصوص ابطال پروانه کسب و يا بهره‌برداری آنان در کمیسیون نظارت بر واحدهاي صنفي استان تصمیم‌گیری خواهد شد.
احمدیان در پایان تأکید کرد: لازم است شهروندان و متصدیان واحدهای مذکور نسبت به رعايت موارد اعلامي اهتمام و جديت لازم را داشته باشند.

ممنوعیت برگزاري هرگونه مراسم در تالارهاي پذيرايي، رستوران‌های سنتي و تالار باغ‌ها

دیدگاه‌ها  

#1 افلاک 1399-08-08 22:17
متسفانه خیلی ده تالار ها و سفره خانه باز هستند رسیدگی بشه ممنون میشم واقعا مردم رعایت نمیکنند و هر روز جان هم استانی گرفته میشه به خاطر بی فرهنگی یک عده که مسخره گرفتن‌کرونا رو
نقل قول کردن
#2 محمدجودکی 1399-08-11 11:37
متاسفانه سفره خانه های سنتی که محل اصلی کشیدن قلیان وانتشارویروس کروناست هنوز بازند وکسی نظارت نمی کند.بیایید خیابان شهید علی پرورش شهرک بسیجیان وبا چشم خود ببینید که سفرخاه سنتی ناردون باز بوده ودرب آن مالامال از ماشین است. :-x
نقل قول کردن
#3 پاپی 1399-08-14 19:06
بعضی جان مردم براشون ارزش نداره میان جشن میگیرن؟ واقعا که!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا