یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: مسئولان استان اگر می‌خواهند مدال امین‌الله را بر گردنشان آویزان شود باید قانون، عدل و انصاف را در استخدام‌ها و سایر امور رعایت کنند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر یک جمعیت خیریه، مردمی و عام‌المنفعه است اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در آسیب‌ها و حوادث به‌سرعت جهت کمک‌رسانی به مردم حضور پیدا می‌کند که علی‌رغم جنبه سازمانی یک وظیفه دینی است و به معنای دیگر همه مردم عضو هلال‌احمر هستند.
وی افزود: هرکسی رسیدگی به امور مسلمانان کوتاهی کند مسلمان کامل نیست در همین راستا هم مسلمانی که شهادتین را گفت یک عضو از هلال‌احمر است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: هلال‌احمر نیازمند افراد دانا و توانمند در امدادهای تخصصی است که خوشبختانه هلال‌احمر استان لرستان بر اساس گزارش ارائه‌شده در این راستا تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.
وی بیان کرد: برخی دستگاه‌ها اگر کارشان را به‌خوبی انجام ندهند آثار عدم کمیت و کیفیت کارشان به‌سرعت نمایان نمی‌شود ولی هلال‌احمر سازمانی است که اگر هنگام حوادث به‌موقع وارد عمل نشود کمیت و کیفیت کارشان به‌سرعت آشکار می‌شود.
وی با اشاره به ابقاء مدیر عامل فعلی هلال‌احمر تصریح کرد: مردم از مدیر جدید آورده جدید می‌خواهند بر همین اساس باید در درون و بیرون از سازمان از افراد مبتکر، خوش‌فکر و توانا برای آورده‌های جدید بهره گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت نیروهای داوطلب جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: بهره بردن از نیروهای داوطلب هلال‌احمر جهت حوادث ناگهانی بسیار اهمیت دارد و همچنین باید با به‌کارگیری جوانان مومن، پای کار، معنویت‌گرا و اخلاق مدار آمادگی لازم را برای مقابله با کرونا داشته باشد.
وی با بیان اینکه هر چه بتوانیم مسائل فرهنگی و دینی را عمق ببخشیم در کارها موفق می‌شویم اظهار داشت: با توجه به اینکه هلال‌احمر با مردم‌داری خلق‌وخوی های متفاوت در ارتباط است بر همین اساس کارکنان هلال‌احمر باید از ظرفیت بالا، صبر و شکیبایی در مقابله با ناملایمات برخوردار باشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی ضمن تأکید بر مقابله با فرصت شغلی نابرابر افزود: آنچه امروز مردم را آزار می‌دهد می‌بینند با تبعیض و عدم رعایت عدل و انصاف افرادی در دستگاه‌های دولت جذب می‌شوند، در همین راستا کسی که می‌خواهد مدیر باشد باید توصیه ناپذیر باشد.
 نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: مسئولان استان اگر می‌خواهند مدال امین‌الله را بر گردنشان آویزان شود باید قانون، عدل و انصاف را در استخدام‌ها و سایر امور رعایت کنند.
 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان شاهرخی با بیان اینکه آنچه مردم را آزار می‌دهد عدم توجه به فرصت‌های شغلی برابراست بیان کرد: متأسفانه گاهی از دستگاه‌ها اخباری شنیده می‌شود که بسیار ناراحت‌کننده است و استخدام‌ها بر اساس نسبت فامیلی انجام می‌شود پذیرفته نیست بلکه باید فرصت شغلی برابر باشد و برای استخدام‌ها فراخوان عمومی زده شود.

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-07-28 11:20
در هیچ دوره ای به اندازه ی دوران آقای ... استخدام سلیقه ای طایفه‌ای نداشتیم! خصوصاً در آموزش و پرورش
نقل قول کردن
#2 سیدرحیم موسوی 1399-07-28 12:58
مراسمات فاتحه خوانی در شهرها خلاصه شده است ولی متاسفانه در روستاها در برابر برگزار نکردن مراسمات عزاداری مقاومت میکنند وبااین کارپیش خودشان طوایف باهم بیعت میکنند....
نقل قول کردن
#3 شهروند 1399-07-28 18:35
مدیر عامل بپرسید همه فامیل درجه یک برده سرکار
نقل قول کردن
#4 ایرج 1399-07-28 20:16
استخدام رابطه ای به خصوص شرکتی در تمامی ادارات

و سازمانهاوجود داره.....

کافیه آقایان بخصوص سازمان بازرسی بر نحوه استخدام افراد شرکتی بررسی کنند...
نقل قول کردن
#5 سردار بی‌سر 1399-07-29 08:09
گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هر آنکه هست گیرند
کیست که نداند افرادی به توصیه‌ها استخدام شده‌اند. لیست ادارات و شرکت‌های دولتی که در دولت دوازدهم نیروی شرکتی جذب کرده‌اند مشخص است. اولا ناجوانمردانه و به دور از عدالت است که تنها از مجموعه دولت در استان و تنها یک یا دو اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش و پرورش نام برد و تحقیق نمود. ثانیا با یک کم تحقیق می‌توان نام ... را یافت.
نقل قول کردن
#6 احمد 1399-07-29 13:44
خیالتون راحت هیچکسی هیچ کاری نخواهد کرد. افراد بدون پارتی همیشه بی پناه هستند. مدیران عزیز برید حالشو ببرید
نقل قول کردن
#7 محمد رضا 1399-07-30 00:46
با سلام و خسته نباشی به خبرگزاری محترم یافته.
کشور ما هیچ دشمنی یارای مقابله و ضربه زدن به انرا ندارد.تنها دشمن این مملکت که ضربه میزند همین مدیرانی هستند که اعتماد مردم را با پارتی بازای و رابطه و استخدام فامیلیو مجوز کارهایاقتصادی با رابطه و نسبتهای فامیلی و قبیله ایی ایجاد میکنند که اعتماد مردم را از بین میبرند دغدغه مردم و نماینده محترم رهبری دقیق و عالمانه میباشد
نقل قول کردن
#8 رضاییان 1399-08-02 23:12
استخدام سازمان صمت بررسی کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا