یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی ماندگار مرادی فرد را به‌عنوان سرپرست خزانه‌دار کل این جمعیت منصوب کرد.

به گزارش یافته، کریم همتی در حکم ماندگار مرادی فرد آورده است:
«نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست خزانه‌داری کل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.
بر این اساس انتظار دارم با توجه به تکالیف و وظایف مندرج در ماده ۱۴ اساسنامه و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ذاتی جمعیت هلال‌احمر و با لحاظ برنامه پنج‌ساله جمعیت، اهتمام و توان علمی و اجرایی خویش را در جهت انضباط مالی، شفافیت در عملکرد اعم از کمک‌های دولتی، کمک‌های مردمی منابع داخلی، وصول درآمدها، حفظ دارایی‌ها و اموال، حقوق و منافع مالی جمعیت معمول دارید.
بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در جهت اهداف والای جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.«
" ماندگار مرادی فرد " اهل لرستان است و از 16 خرداد 95 مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان را بر عهده دارد. وی پیشتر معاونت هزینه اداره کل امور اقتصادی و دارایی لرستان را بر عهده داشت.

آیین تکریم و معارفه خزانه دارکل و ذیحساب جمعیت هلال احمر ظهر امروز 21 مهرماه با حضور اعضای شورای مدیران جمعیت هلال احمر برگزار شد.

ماندگار مرادی فرد؛ سرپرست خزانه‌داری کل جمعیت هلال‌احمر شد

 

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1399-07-21 20:30
سلام خدمت همه کارکنان سایت یافته.اگه امکان داره مشکلات و اظهار نظر و خواسته مردم از مدیران استان را بخواهید و روزانه تو سایت درج کنید که حالا که دسترسی به مدیران سخت است لاقل از طریق سایت شما به گوششون برس.ممنونم.شرمن ده که زیر این خبر دیدگاه فرسنام.
نقل قول کردن
#2 سروش 1399-07-21 20:35
برای رفع مشکلات شهر نه مشکلات شخصیشون منظورم بود .ببخشید.
نقل قول کردن
#3 مصطفی 1399-07-25 09:37
واقعا انسان بسیار حلالی هستش
نقل قول کردن
#4 علیرضا 1400-10-01 20:48
واقعا انسان پاک و انقلابی و پر تلاشی هستن اقای مرادی فرد ،بنده از نزدیک باهاشون برخورد داشتم و به شایستگی ایشون شک ندارم
نقل قول کردن
#5 بهروز 1401-05-08 00:26
انسانی محترم و با شخصیت و اصالت دار اقای مرادی فرد قابل ستایش هستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا