یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: طراحی و عملیات اجرایی طرح باغ موزه دفاع مقدس استان، اردی‌بهشت‌ماه سال آینده به صورت علمی و در قالب یک نقشه مهندسی، اجرایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در بازدید از محل اجرای این طرح و همچنین منطقه ماسور خرم‌آباد، افزود: علاوه بر بررسی بسیاری مسایل و مشکلات مردم ساکن در این منطقه، طرح احداث باغ موزه در محل تپه ماسور شهر خرم‌آباد نیز به صورت کارشناسی تعیین تکلیف شد.

وی اظهار داشت: در این راستا مقرر شد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان نسبت به تهیه نقشه این طرح اقدام و باغ موزه با استفاده از اعتبارات 3 بخش استانی، میراث فرهنگی و شهرداری‌ها احداث شود.

وی تصریح کرد: پس از تهیه نقشه اولیه احداث باغ موزه، برآورد اعتباری و میزان هزینه‌های اجرای این طرح نیز به طور دقیق مشخص خواهد شد.

استاندار اضافه کرد: همچنین در این بازدید، طرح عملیاتی مراحل انتقال شبکه آب و فاضلاب منطقه ماسور به شرکت آبفای شهری نیز مصوب شد.

وی ادامه داد: درهمین ارتباط و با توجه به موافقت وزارت ورزش و جوانان با احداث سالن ورزشی در منطقه ماسور، مقرر شد زمینی به مساحت حدود 3 هزار متر مربع با همکاری هیات امنای منطقه، مشخص و سالن از محل اعتبارات ملی این وزارتخانه احداث شود.

بازوند تصریح کرد: در این بازدیدضمن بررسی طرح سامان‌دهی معابر منطقه ماسور‌، مقرر شد با همکاری شهرداری خرم‌آباد نسبت به بررسی و اجرای طرح کارشناسی شده دراین محدوده برای رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به اهالی ماسور اقدام شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1392-11-28 14:45
با تشکر از اقای استاندار منطقه ماسور نیاز به توجه بیشتری دارد چون در مسیر تردد راه اصلی کشور قرار دارد و بیشتر در دید عموم است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا