یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: تنها راه قطع زنجیره انتقال این ویروس با رعایت هشدارهای بهداشتی و استفاده از ماسک است.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه دورسخنی (ویدئوکنفرانس) ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا گفت: امروز برای کنترل بیماری کرونا پیشگیری قطعی وجود ندارد و تنها راه قطع زنجیره انتقال این ویروس با رعایت هشدارهای بهداشتی و استفاده از ماسک است.
وی افزود: جان عزیزان ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، در هشت ماه بیش از ۶۰۰ نفر جان خود را براثر کرونا از دست داده‌اند، لذا اولویت حفظ جان عزیزمان است.
شاهرخی بیان داشت: میلیاردها تومان هزینه درمان شده در حالی که اگر تعداد مبتلایان کاهش یابد این هزینه‌ها صرف توسعه شبکه درمانی و بهداشتی می‌گردد.
امام‌جمعه مرکز استان افزود: تداوم این بیماری باعث تضعیف امت اسلامی می‌شود و آنچه دشمنان از طریق جنگ نرم موفق نشدند ما نباید با غفلت خود باعث آن بشویم.
وی تأکید کرد: عمل به دستورالعمل‌های ستاد کرونا بر همه مردم لازم است و من از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌کنم این نکات رعایت گردد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در پایان افزود: تجمع در ارامستانها، وضعیت نامطلوب بازار باعث نگرانی است البته من می‌دانم که مردم انتظار دارند مدیران ما با تلاششان گشایشی در وضعیت معیشت مردم صورت گیرد، اگر گرانی‌ها کاهش یابد مردم بهتر می‌توانند با ستاد مدیریت کرونا همراهی کنند.

عمل به دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا بر همه واجب است



دیدگاه‌ها  

#1 جمشید 1399-07-20 11:13
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:
عمل به دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا بر همه واجب است
رعایت عدالت و تقسیم عادلانه امکانات و تجهیزات و بودجه دولت در همه استانها واجب نبوده که به لرستان ظلم کردن تا الان
چرا فقط مردم لرستان باید از همه نظر محروم و مظلوم باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا