یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به عنوان طرحی مناسب در جهت رفع مشکلات و معایب شیوه موجود یاد کرد.
مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح اصلاح قوانین انتخاباتی، گفت: به دلیل مشکلاتی که انتخابات برگزارشده به وجود آورده و کثرت پرونده‌های قضایی در قوه قضاییه به‌ویژه انتخابات شوراهای شهر و روستا؛ لازم بود طرحی جامع در این خصوص موردبررسی قرار گرفته و معایب موجود برطرف شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت وزارت کشور با بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات و تأکید آن‌ها بر پیگیری لایحه جامع قانون انتخابات، افزود: هدف تمام اعضای کمیسیون شوراهای مجلس از این طرح، رفع معایب و تصحیح شیوه فعلی برگزاری انتخابات در کشور است و نباید با مخالفت کردن، این طرح جامع و کامل به حاشیه برود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همکاران در دولت و وزارت کشور به جای مخالفت کردن با این طرح به دنبال ارائه راهکار و پیشنهاد بوده و لایحه تقدیمی و طرح کمیسیون شوراها را در کنار یکدیگر قرار داده تا به یک جمع‌بندی کامل و جامع برسیم تا مشکلات برگزاری انتخابات در کشور به پایین‌ترین حد خود برسد.
لازم به ذکر است، معاون پارلمانی وزارت کشور از مخالفت این وزارتخانه با طرح نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود.

دولت به جای مخالفت با طرح اصلاح قوانین انتخاباتی به تحقق طرح کمک کند

دیدگاه‌ها  

#1 حسنوند 1399-07-13 07:30
سلام اقای محمودوند لطف کنین در مورد جوانان بیکار محکوم به مهریه شهرتون درمجلس صحبت کنین گرفتارن ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا