یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق و کشف 22 فقره سرقت در "خرم‌آباد " خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سردار "حاجی محمدمهدیان نسب" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره، موتور کولر و قطعات و محتویات خودرو در "خرم‌آباد " رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری 16 پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی با هماهنگی مقام قضائی متهم را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به 22 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کرد، گفت: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و در دست بررسی است.
 
 
5 میلیارد لوازم‌خانگی قاچاق توقیف شد
 فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در " خرم‌آباد" خبر داد.
سردار " حاجی محمدمهدیان نسب" گفت: جهت حمایت از رونق تولید داخلی و طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان حين کنترل خودروهاي عبوري یک دستگاه خودرو کامیون را در ورودی عوارضی «خرم زال" متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودرو توقیف‌شده 20 دستگاه کولرگازی، ماکرو ویو و ماشین لباسشویی قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
وي افزود: کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را 5 میلیارد ریال اعلام کردند و متهم جهت سير مراحل قانوني تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

اعتراف سارق حرفه‌ای به 22 سرقت در خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 مال باخته 1399-07-12 23:15
خسته نباشید خدمت سردار و نیروی انتظامی استان.سردار شما را بخدا گشت عوامل انتظامی را برای شهرک بدرآبادعلیا( بهرامی) فعال تر کنید.ممنون.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا