یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كميته صيانت از حقوق شهروندي لرستان - يافتهمدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: تعداد 10 نفر از کارشناسان مجرب دستگاه‌های اداری استان به عنوان بازرسان صیانت از حقوق شهروندی استانداری انتخاب شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، "نادر قربانی" در حاشیه اولین جلسه توجیهی بازرسان صیانت از حقوق شهروندی استانداری لرستان در جمع خبرنگاران با بیان این که این گروه وظیفه بررسی عملکرد دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در خصوص رعایت حقوق شهروندی را بر عهده دارند گفت: سهراب مظفری‌نیا عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان، محمود کوماس‌جودکی مدیر روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون استان، سعید القاصی‌مهر کارشناس بازرسی شهرداری خرم‌آباد، علی دالوند کارشناس رسیدگی به شکایات مخابرات، نبی محسنی کارشناس حقوقی امور شهری استانداری، علی ستار سپهوند کارشناس مسئول حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجید سوری رییس اداره فرهنگی و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بهنام فروتن‌نیا مدیر امور فرهنگی کمیته امداد، علی‌اکبر صفابخش کارشناس امور اداری حمل و نقل و پایانه‌ها و ناصر افشاری مسئول امور حقوقی بهزیستی اعضای گروه بازرسی صیانت از حقوق شهروندی لرستان می‌باشند.

قربانی با بیان این که کارت شناسایی برای بازرسان صادر و احکام آن‌ها نیز به تمام ادارات ابلاغ شده است، گفت: این افراد از بین 70 کارشناس معرفی شده توسط ادارات استان با توجه و تخصص‌شان انتخاب شده‌اند و تمامی دستگاه‌های اجرایی، موظف به همکاری‌های لازم و مربوطه با بازرسان هستند و باید مستندات و موارد درخواستی آنان در این رابطه را در اختیارشان قرار دهند.

وی ادامه داد: این افراد در مرحله اول فعالیت خود، در 5 گروه 2 نفره می‌بایست تا پایان اسفندماه امسال تعداد 40 دستگاه اداری پُرمخاطب در سطح شهرستان خرم‌آباد را بازرسی کرده و طبق آیتم‌های پیش‌بینی شده عملکرد این ادارات را به استانداری گزارش دهند.

وی افزود: مدیران معروف بازرسان نیز موظف به همکاری لازم با آنان در خصوص پذیرش ماموریت و دیگر موارد هستند و وسیله نقلیه مناسب در اختیار بازرسان در طول مدت بازرسی قرار دهند.

قربانی زمان اجرای مرحله دوم بازرسی‌ها را اوایل سال آتی عنوان کرد و گفت: در مرحله دوم، بازرسی از ادارات تمام شهرستان‌های استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1392-11-26 23:36
واقعا جای تشکر دارد یک امر ضروری بود اگر به درستی انجام شود
نقل قول کردن
#2 رضا صادقی 1392-11-28 17:28
خدای من [...] هم بازرس شده
یکی نیست بگه اقای قربانی عزیز ادم قطح بود
بابا [...] شبها باخودش دعوا داره روزی سه بار از خودش شکایت می کنه به خدا
بعد شما گفتی بشه بازرس
ای بابا
نقل قول کردن
#3 پارسا 1392-11-29 21:42
آقای [...] رنگ عوض کرده ای اگر بازرس صیانت از حقوق شهروندی تو وامثال تو باشند که با هر بادی رنگ عوض می کنند باید فاتحه حقوق شهروندی راخواند .البته یافته جرات پخش این نظرات را ندارد.
__________________
يافته: جرات پخش؟! توهين و افترا به ديگران چه جراتي مي‌خواهد؟! مطابق قانون مطبوعات عمل مي‌شود و نظات توهين‌آميز نمايش داده نمي‌شوند، نام افراد نيز تا زمان اثبات جرم، منتشر نمي‌شود. در ثاني شما با نام مستعار چطور با جنگ كسي با هويت مشخص مي‌رويد؟ رسم مردانگي اين است؟!
نقل قول کردن
#4 خرم ابادی 1392-12-01 11:25
اقای قربانی تو چرا؟

بابا این بود دولت تدبیر واعتدال
کجای این انتصابات اعتدال وتدبیر داره
به خدا باید سربذاریم بمیریم
اقای قربانی از شما بعید بود
دولت روحانی را خراب نکنید با این انتصابات
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا