یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمهور با بیان اینکه به لحاظ فرهنگی و دینی شرایط کشور ما با کشورهای دیگر متفاوت است و با توجه به مشکلات توام ناشی از تحریم در کنار شیوع ویروس کرونا نباید خود را با دیگر کشورها مقایسه کنیم، گفت:
در موضوع آموزش و تحصیل، اولویت ما آموزش حضوری است اما هیچ اجباری در این زمینه وجود ندارد و سلامت همه دانش آموزان و دانشجویان به عنوان اولویت اصلی مد نظر ما است.
به گزارش یافته، حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با تبریک مجدد آغاز تحصیلی جدید، تاکید کرد: با وجود شرایط ویژه آموزش در سال جاری با شیوع ویروس کرونا، درهای هیچ مدرسه و دانشگاهی به روی دانش آموزان و دانشجویان بسته نیست، اما اجباری هم در هیچ زمینه ای هم وجود ندارد و برای تحصیل حضوری کسی را اجبار نمی کنیم.
روحانی با بیان اینکه می خواهیم دانش آموزان ما از لحاظ جسمی، روحی و نشاط دارای سلامت کامل باشند، بر اعمال نظارت دقیق وزارت خانه های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان بر سلامت  دانش آموزان و دانشجویان در مراکز آموزشی تاکید کرد.

رئیس‌جمهوری کلیه دستگاه‌های اجرایی را مأمور اقدامات سریع به‌منظور جبران خسارت‌ها و اتخاذ تدابیر لازم جهت پیش‌بینی‌های لازم در حوادث احتمالی کرد. به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه شامگاه یکشنبه هیات دولت ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و تشکر از مردم ایلام و لرستان به خاطر صبوری و تحمل در حادثه سنگین سیل که در دهه‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، کلیه دستگاه‌های اجرایی را مأمور اقدامات سریع به‌منظور جبران خسارت‌ها و اتخاذ تدابیر لازم جهت پیش‌بینی‌های لازم در حوادث احتمالی کرد. روحانی از وزرا و مسئولین مربوطه به‌ویژه محمدباقر نوبخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور که با حضور سریع و به‌موقع در استان به مشکلات رسیدگی نموده و همچنین از اقدامات استانداران در جهت اطلاع‌رسانی و واکنش‌های سریع قدردانی کرد. در ابتدای این جلسه دکتر نوبخت گزارشی از بازدید میدانی حادثه سیل ایلام و لرستان و مشکلات زیرساختی تشدیدکننده حادثه به هیات وزیران ارائه کرد و هیات دولت با تخصیص یک‌صد میلیارد ریال از محل اعتبارات مواد (10) و (12) مدیریت بحران برای جبران خسارات وارده موافقت نمود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا