یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: شهروندان جهت ثبت‌نام وام ودیعه اجاره مسکن مراقب باشند زیرا احتمال وقوع کلاه‌برداری از سوی مجرمان متصور است.
 به گزارش یافته، سرهنگ "عباس نظری" گفت: با عنايت به افزايش قيمت املاک و اجاره‌بها در سطح کشور و تصميم دولت به‌منظور اختصاص وام وديعه اجاره مسکن به مستاجرين، احتمال وقوع کلاه‌برداری در اين خصوص از سوي مجرمان متصور می‌باشد.
وی افزود: با توجه به اينکه ثبت‌نام اوليه می‌بایست از طريق سامانه پيامکي 300073640 و آدرس اينترنتي www.tem.mrud.ir سامانه جامع اقدام ملي مسکن صورت پذيرد لذا در اين مرحله نيازي به پرداخت آنلاين توسط متقاضيان ثبت‌نام نمی‌باشد.
 
توصیه‌های پلیس
1- به هيچ عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های افراد ناشناس که تحت عنوان ثبت‌نام وام وديعه اجاره درخواست اطلاعات هويتي و بانکي شما را می‌نمایند اعتماد نکنيد.
2- به پیامک‌ها و تماس‌های دريافتي از افراد ناشناس که تحت عنوان پرداخت وام وديعه اجاره از شما درخواست حضور در پاي دستگاه خودپرداز می‌نمایند به هيچ عنوان توجه نکنيد.
3- به پیامک‌ها و تماس‌هایی که از شما به جهت ثبت‌نام وام وديعه اجاره درخواست واريز وجه به حساب‌های مشخصي می‌نماید توجه نکنيد.
4- قطعاً این‌گونه پیامک‌ها و تماس‌ها دامي است براي کلاه‌برداری و تخليه حساب بانکي شما.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا