یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آبشار دره‌گرم خرم آباد - یافته

استاندار لرستان ضمن حضور در منطقه آبشار دره‌گرم خرم‌آباد از طرح پیشنهادی شهرداری جهت توسعه گردشگری و ساماندهی آبشار استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، "هوشنگ بازوند" ضمن تاکید بر پتانسیل‌های گردشگری موجود درمنطقه طرح پیشنهادی شهرداری را مورد ارزیابی اولیه قرار داد و آن را مثبت دانست.

بنا به اظهارات سرپرست شهرداری خرم‌آباد این طرح شامل 32 هکتار از زمین‌های این بخش می‎شود و احداث رستوران، هتل، شهربازی، فضای سبز، پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی و مجموعه ورزشی شامل زمین‌های فوتبال، گلف و والیبال در آن پیش‌بینی شده است.

"یحیی عیدی‌بیرانوند" با بیان این که در صورت اختصاص اعتبار ویژه به این طرح آبشار دره‌گرم ظرفیت بالقوه‌ای است که بالفعل خواهد شد، افزود: تحقق این امر به مساعدت ویژه مسئولان به‌خصوص استاندار محترم و مدیرکل راه و شهرسازی در واگذاری اراضی بالادستی و همچنین مدیریت امور آب استان بستگی دارد.

وی در این بازدید تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری از هر گونه ساخت و ساز در این مسیر به شدت جلوگیری می‎کند و مانع حصر ویلایی‌های منطقه خواهد شد.

عیدی‌بیرانوند ادامه داد: البته وجود لوله انتقال آب کاکارضا به شهر خرم‌آباد در همین مسیر نیز فرصت تازه‌ای جهت توسعه هرچه بیشتر فراهم ساخته است و می‌توان از این آبشار دایمی بهره‌وری‌های مناسبی در جهت بهبود گردشگری استان کسب کرد.

بر اساس گفته‌های سرپرست شهرداری خرم‌آباد این آبشار از این جهت که در نقطه‌ای بی‌نظیر و در قلب مناطق مسکونی قرار گرفته است و بخشی از کمربند سبز شهر نیز از آن عبور می‌کند، شایان توجه و رسیدگی است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در این خصوص نظر مساعد استاندار محترم نیز جلب شده است و وی تاکید کرده‌است تا طرح پیشنهادی ساماندهی آبشار دره‌گرم از سوی شهرداری خرم‌آباد مورد بازنگری مشاوران قرار گیرد و کارگروهی جهت احیای بافت طبیعی گردشگری در این منطقه آغاز به فعالیت کند.

عیدی‌بیرانوند با بیان این که استاندار محترم با جدیت کامل روند پروژه‌های شهری را پیگیری می‌کند، افزود: مهندس بازوند از پروژه پل 9 دی نیز دیدن کرد و قول مساعد داد که حداکثر تا پایان خردادماه نسبت به ساماندهی و افتتاح این پل اقدام شود.

به گفته سرپرست شهرداری خرم‌آباد بازدید استاندار از ساماندهی ارتفاعات ورودی شهر نیز انجام شد و در این بازدید مهندس بازوند بر تسریع هرچه بیشتر در روند کاشت فضای سبز تاکید کرد.

يافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1392-11-21 15:58
باسلام..........
خواستم بپرسم پل 9 دی دقیقا کدوم پل هستش؟؟؟کجای شهره؟؟؟؟
__________________________________
يافته: طرح تقاطع غيرهمسطح(پل) بلوار شهيد شفيع‌پور به سمت رودخانه دره‌گرم به نام پل حماسه 9 دي نامگذاري شده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا