یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه هم‌اندیشی برای تشکیل شورای محله پشت بازار در مسجد توتونچی خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش یافته، جلسه هم‌اندیشی پیرامون تشکیل شورای محله پشت بازار، با حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی و مراقبت‌های بهداشتی در مسجد توتونچی خرم‌آباد برگزار شد.
 در ابتدای این نشست سیاوش عزیزی از فعالین گروه جهادی رهروان شهدای پشت بازار گزارشی از عملکرد گروه جهادی رهروان شهدای پشت بازار در ارتباط با تامین سبدهای غذایی برای نیازمندان محله و گندزدایی معابر در سطح شهر ارائه داد.
در ادامه مدیر دفتر تسهیلگری گل‌سفید و پشت بازار به معرفی دفتر تسهیلگری گل‌سفید و پشت بازار و اقدامات انجام شده در سطح محله پشت بازار پرداخت.
 طاهره احمدی فلسفه تشکیل شورای محله را استفاده از ظرفیت و مشارکت افراد محله در راستای پی گیری مطالبات و خواسته‌های آنان دانست و بر لزوم همفکری، تعامل و ارتباط افراد محله با شورای محله و دفتر تسهیلگری اشاره کرد.
مدیر دفتر تسهیلگری گل‌سفید و پشت بازار با بیان اینکه به دنبال این هستیم که شورای محله پشت بازار فانتزی و دکوراتیو نداشته باشد، بی‌تفاوتی اجتماعی نسبت به جامعه را آفت توسعه اجتماعی و فرهنگی دانست و سه اصل صداقت، دغدغه مندی و مسئولیت‌پذیری را در بحث شورای محله مهم دانست.
در ادامه این نشست میثم کشکولی، مسئول قرارگاه صاحب‌الامر توجه به مسائل و مشکلات ساکنین حاشیه‌نشین را وظیفه همه دستگاه و نهادهای مرتبط دانست و خواستار این شد که مسئولین نگاه ویژه‌ای به محلات حاشیه‌ای داشته باشند و آن را در اولویت کاری قرار دهند. کشکولی همچنین مشارکت مردم در شورای محله را امری مهم و ضروری دانست.
 در پایان این نشست مقرر گردید که 9 نفر از اعضا و فعالین محله پشت بازار به‌عنوان اعضای شورای محله از سوی مردم انتخاب و پی گیر خواسته‌ها و مطالبات آنان باشند.
شایان ذکر است جلسه هم‌اندیشی تشکیل شورای محله پشت بازار با حضور گرم و صمیمی اهالی محله پشت بازار، ریش‌سفیدان و معتمدین محله، روحانیون محله حجت السلام و المسلمین شادابی و یاری و روح الدین دریکوند رئیس شورای هیات مذهبی کشور، میثم کشکولی فرمانده قرارگاه صاحب‌الامر، سرگرد فتحی نماینده کلانتری محله، مهربان مسئول کاهش آسیب خرم‌آباد و به‌عنوان نماینده بهزیستی در محله، عطایی نماینده دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری 24 خرداد 99، با حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی و مراقبت‌های بهداشتی در مسجد توتونچی خرم‌آباد برگزار شد.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا