یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پل‌دختر گفت: به مناسبت هفته محیط‌زیست تالاب‌های پل‌دختر پاک‌سازی شد.
علی الشتری نژاد در گفتگو با خبرنگار یافته اظهار داشت: با توجه به روزشمار هفته محیط‌زیست با عنوان حفاظت از تالاب‌ها، حفظ تنوع زیستی اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پل‌دختر با همکاری جمعی از فعالان محیط‌زیست و اعضای انجمن‌های رافا، کوهنوردی و حامیان محیط زیست، احیاگران طبیعت، پایگاه مقاومت بسیج شهید مومنی، دهیاری روستای ولی‌عصر (عج) و کارکنان ادارات شبکه بهداشت و درمان و منابع طبیعی اطراف تالاب‌های ولی‌عصر پل‌دختر را از زباله پاک‌سازی نمودند.
وی افزود: این برنامه به‌منظور فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت همگانی برای نریختن زباله در طبیعت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و مطالبی به‌صورت کارگاهی در خصوص تالاب‌ها بیان از تالاب‌ها بازدید صورت گرفت
الشتری نژاد تاکید کرد: آگاهی به اهمیت روزافزون محیط‌زیست و اکوسیستم‌ها خصوصاً تالاب‌ها و تنوع زیستی زمینه‌ای برای دستیابی به توسعه پایدار بوده که در جهت جهش تولید به همراه حفظ محیط‌زیست کمک می‌نماید و تالاب‌ها به‌عنوان بیومهای بینابینی به‌روشنی این موضوع را عینیت می‌بخشند.



انجام معاینه فنی خودروها با ۵۰ درصد تخفیف
مسئول اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پل‌دختر گفت: به مناسبت هفته محیط زیست معاینه فنی خودروها در شهرستان پل‌دختر با ۵۰ درصد تخفیف انجام شد.

الشتری نژاد در گفتگو با خبرنگار یافته اظهار داشت: با توجه به روزشمار هفته محیط زیست با عنوان: هوای سالم، بحران‌های زیست‌ محیطی و تنوع زیستی، مراکز معاینه فنی خودرو شهسواری در راستای کمک به حفظ محیط زیست، گسترش فرهنگ زیست محیطی و تحقق روزشمار هفته برای هزینه‌های معاینه فنی مراجعین، تخفیف ۵۰ درصد داشتند که می‌تواند به داشتن هوای سالم کمک نماید.

وی افزود: انتظار می‌رود همگان به موضوع محیط‌زیست و آلودگی هوا توجه ویژه‌ای داشته و به سهم خود که یکی از راه‌ها معاینه فنی خودرو هست در تحقق دین امر دخیل باشند

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا