یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس بر ضرورت شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان‌ها همچون کارگران ساختمانی، دست‌فروشان، رانندگان تاکسی و... تأکید کرد.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 2 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در جریان هستید تفاهمی با سازمان شهرداری‌ها برای شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا صورت گرفته اما این شناسایی فقط در سطح شهر تهران پیگیری می‌شود، درحالی‌که ضرورت دارد موضوع فوق در شهرستان‌ها نیز به جد دنبال شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه معدوم کردن جوجه‌ها برکت را از بین می‌برد، افزود: از دستگاه قضا که مجدانه به این موضوع ورود کرد، تشکر می‌کنم، چرا که این حرکت غیرانسانی است و شایسته نظام الهی ما نیست، همچنین متأسفم برای افرادی که این کار را توجیه می‌کنند.
وی همچنین خطاب به رئیس‌جمهور درخواست کرد در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هر چه سریع‌تر اقدام کرده و با ثبت این افتخار در کارنامه خود، بی‌عدالتی و تبعیض را در این حوزه از بین ببرد.
گودرزی با بیان اینکه باید اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد، گفت: رئیس‌جمهور شخصاً افزایش هر چه سریع‌تر حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را دنبال کند، چراکه اعتراض این قشر از جامعه باعث شرمندگی ما است.

تذکر گودرزی در تذکر رئیس‌جمهور مطرح کرد: ضرورت شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان‌ها



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا