یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حرکت‌های انجام‌شده توسط رئیس قوه قضاییه، امید را در دل مردم ایجاد کرده است. رفتار طوایف به‌گونه‌ای باشد که باعث دل‌آزردگی مردم نشودبه گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در دیدار با شورای قضایی و کارکنان دادگستری لرستان گفت: اکنون با حضور رئیس قوه قضاییه امیدی در دل‌های مردم زنده شده و دستگاه قضا باید کار مردم را طبق قانون و به روز انجام دهد تا امید مردم به یاس تبدیل نشود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه مدیران دستگاه قضایی استان دارای تحصیلات برجسته و تجارب لازم هستند بیان کرد: این تجربیات و توانمندی‌ها انباشته‌ای از تجربیات علمی این افراد و گره‌گشای بسیاری از مشکلات است.
وی اظهار داشت: عظمت قضا و شأن قاضی در اسلام در حد اجرای حکم خداوند و عدالت است و کسی که در این شان و منزلت باشد مجری حکم الهی است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حساسیت رسالت دستگاه قضا عنوان کرد: قضاوت واجب کفایی است اگر قضات آمادگی اجرای حکم الهی را دارند مجاهد راه خدا هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی افزود: با صدور یک حکم می‌توان در مسیر اجرای حکم الهی یا در مقابله با حکم خدا قرار گرفت بنابراین قضاوت بین مردم باید بر اساس عدالت باشد و قاضی باید حرف حق را بگوید.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم بیان کرد: سلامت انتخابات بر نشاط اجتماعی تأثیرگذار است.
امام‌جمعه مرکز استان تاکید کرد: در لرستان طوایف، عشایر و قبایل متصل هستند اگرچه این نسبت‌ها باعث همبستگی می‌شود اما رفتار آن‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که باعث دل‌آزردگی مردم نشود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا