یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نصب تصوير شهدا - يافتهيكي از اساسي‌ترين نيازهاي كساني كه اعتياد را ترك كرده‌اند، پيدا كردند شغل براي بازگشت به زندگي طبيعي و امرار معاش حلال است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انفطار، رئیس هيأت مدیره موسسه خیریه باب الحوائج‌(ع) خرم‌آباد با بيان اين مطلب گفت: بسياري از معتادان بعد از ترک اعتياد با مشکل اشتغال مواجه هستند که اگر براي اشتغال اين قشر برنامه‌ريزي نشود، زمان بهبود‌يافتگي آن‌ها دوام چنداني نخواهد داشت.

"رسول پاكدل" بيان داشت: واقعیت این است که هم اکنون بیشتر كساني که با درد و رنج فراوان اعتیادشان را در مراکز ترک اعتیاد کنار می‌گذارند و آماده ورود به زندگی دوباره می‌شوند به حال خود‌‌ رها شده‌اند.

وي تصريح كرد: باید از شعار دادن خودداری کرد و با همه توان وارد عمل شد و این عمل‌گرایی در گرو همکاری خانواده‌ها و نهاد‌های حمایتی از جوانان گرفتار در چنگال غول اعتیاد است.

پاكدل افزود: اگر مردم به معتادان بهبود یافته اعتماد كنند و جامعه با آغوش باز به استقبال این اشخاص برود، به نفع همه خواهد بود. زیرا امنیت در این شرایط افزایش می‌یابد و آنها سرخورده نمی‌شوند كه بخواهند به بزهكاری و دزدی روی بیاورند.

وي حمایت از خانواده‌های معتادان پاک شده را امری ضروری دانست و اظهار کرد: افراد معتاد به دلیل سابقه قبلی خود، قادر به یافتن کار نیستند و همواره مشکلات متعددی فراروی آنان قرار دارد که فراهم شدن بستر اشتغال می‌تواند کمک خوبی به این قبیل افراد باشد.

کوچه‌های علی‌آباد توسط جوانان غيرتمند لر با نام شهدا مزین شد

محله محروم علی‌آباد خرم‌آباد كه از محله‌های پرجمعیت شهرستان خرم‌آباد نيز به شمار مي‌رود، متاسفانه علاوه بر مشکلات فراوانی که این محله دارد، مشكل نام‌گذاري كوچه‌هايش نيز وجود داشت و مسوولان از اين امر غفلت كرده بودند.

اهالی محل پس از پی‌گیری‌های فراوان و رایزنی با مسئولان وقتی به نتیجه‌ای نرسیدند خودشان دست به کار شدند.

در این راستا اعضاي موسسه خیریه باب‌الحوائج و هیأت محبین امام حسن مجتبی‌(ع) که محل فعالیت این دو در کوی علی‌آباد است  در اقدامی خودجوش تمامی کوچه‌های علی‌آباد را با نام شهداي گران‌قدر لرستان نام‌گذاری کردند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا