یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو فراکسیون ولایی نمایندگان مجلس در تذکر به وزیر امور خارجه، گفت: سفیر انگلیس هرچه زودتر از کشور اخراج شود تا درس عبرتی برای همگان باشد و پای خویش را از گلیمشان درازتر نکنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 23 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور خارجه گفت: سفیر انگلیس هرچه زودتر از کشور اخراج شود تا درس عبرتی برای همگان باشد و پای خویش را از گلیمشان درازتر نکنند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ضمن تشکر از شما برای حمایت از طب سنتی لازم است تمام ظرفیت خود را به کار گیرید. همچنین قرار بود روی محصولات ترا ریخته برچسب نصب شود که تاکنون انجام نشده لطفا پیگیری‌های لازم انجام شود.
وی در تذکر به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: پرداخت خسارات کشاورزان و روستاییان حوزه انتخابیه این‌جانب پیگیری شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکر به وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: باقیمانده پاداش فرهنگیان و طلاب شاغل در مدارس هرچه سریع‌تر پرداخت شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: راه‌های حوزه انتخابیه این‌جانب باید هرچه سریع‌تر اصلاح و تعریض شود چراکه این راه‌ها حادثه‌خیز است.
عضو فراکسیون ولایی مجلس در تذکر دیگری به وزیر بهداشت خواستار تکمیل هرچه سریع‌تر مراکز درمانی حوزه انتخابیه‌اش شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا