یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در استان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ " مرتضی چغلوند" با بیان اینکه نیمی از جمعیت و کاربران ترافیک در استان بانوان بوده و پرورش نسل و تربیت فرزندان عمدتاً به عهده آنان است گفت: نقش بانوان در فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن اصول صحیح زندگی اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه می‌توان بانوان را یکی از عوامل اصلی انتقال فرهنگ، سواد و سلامت به نسل‌های حاضر و آینده و مسئولیت‌پذیری در قبال جامعه دانست افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقا فرهنگ ترافیک در میان شهروندان علی‌الخصوص بانوان به‌منظور افزایش انضباط ترافیکی، فرهنگ صحیح راندن و ایمنی ترافیک و افزایش احساس مسئولیت بانوان کشور، کاهش خسارات مالی و جانی شهروندان ناشی از تخلفات و حوادث رانندگی است.
رئیس پلیس راهور استان گفت: به‌منظور پیشگیری از تخلفات رانندگانی که متخلفان دور از چشم پلیس مرتکب می‌شوند، پلیس در نظر دارد برای افزایش انضباط و ایمنی عبور و مرور از ظرفیت بانوان فرهنگ یار ترافیک در این زمینه استفاده کند.

 طرح کنترلي و نظارتي پلیس برواحدهای صنفی در لرستان اجرا شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح کنترلي و نظارتی بر واحدهای صنفی آموزشگاه‌های علمی، آزاد و هنری در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد.

سرهنگ "احمدرضا احمدیان" گفت: ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، طرح کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی آموزشگاه‌های علمی، آزاد و هنری در مرکز استان و شهرستان های تابعه را به مدت 2 روز اجرا کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان نتایج طرح را به شرح زیر اعلام کرد.

1- بازدید از واحدهای صنفی:113 فقره

2- تذکرات صادره به واحدهای متخلف:85 فقره

3- تعهدات اخذشده به علت عدم رعایت ضوابط:42 فقره

4- اخطار پلمب به واحدهای متخلف:22 فقره

5- پلمب واحدهای متخلف:6 واحد.

 

اجرای طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در لرستان

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا