یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح نظارتی پلیس بر قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌ها در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "احمدرضا احمدیان " گفت: طرح کنترلي و نظارتی پلیس اماکن بر واحدهای صنفی قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و رستوران‌های متخلف در مرکز استان به مدت 2 روز اجرا شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان نتایج طرح را به شرح زیر اعلام داشت.
1- بازدید از واحدهای صنفی:120 فقره
2- تذکرات صادره به واحدهای متخلف:93 فقره
3- تعهدات اخذشده به علت عدم رعایت ضوابط:40 فقره
4- اخطار پلمب به واحدهای متخلف:29 فقره
5-پلمب واحدهای متخلف:16 واحد
6- جمع‌آوری 94 جام قلیان، مقادیری مواد مخدر و 15 بسته تنباکو و دستگیری 2 نفر مرد.
 
 
 کشف 75 راس گوسفند خارج از شبكه توزيع در شهرستان چگني
 فرمانده انتظامي استان از كشف 75 رأس گوسفند خارج از شبكه توزيع به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان چگنی خبر داد.
سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» گفت: مأموران پليس آگاهي چگني حين كنترل خودروهاي عبوري در آزادراه خرم زال و در اجراي تور ايست و بازرسي به يك دستگاه كاميون ايسوزو مظنون و با هماهنگي مقام قضائي آن را متوقف كردند.
وي افزود: مأموران در بازرسي از خودرو توقيفي 75 رأس گوسفند خارج از شبكه توزيع كشف و 2 نفر را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي استان با بيان اين كه كارشناسان ارزش دام‌ها را 2 میلیارد و 200 ميليون ریال اعلام كردند، گفت: متهمان برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذی‌صلاح شدند.
 
 
كشف 21 دام مولد قاچاق در دلفان
فرمانده انتظامي دلفان از كشف 21 رأس گوسفند مولد قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ " کرم حسین سپهوند" گفت: ماموران انتظامی شهرستان حين كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه خودرو نیسان با هماهنگي مقام قضائي توقيف كردند.
فرمانده انتظامي دلفان بيان داشت: مأموران در بازرسي از خودرو توقيفي 21 رأس دام مولد قاچاق فاقد مجوز قانوني كشف و یک نفر را دستگير كردند.
وي با اشاره به اين كه كارشناسان ارزش دام‌های مكشوفه را 400 ميليون ريال اعلام كردند گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده تحويل مراجع ذی‌صلاح شد.
 
 
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 24 فقره سرقت در پل‌دختر
جانشین فرمانده انتظامی پل‌دختر از کشف تعداد 24 فقره سرقت از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " اسدالله مرادی تبار" گفت: مأمورین پلیس آگاهی و سایر یگان‌های انتظامی، در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان موفق به کشف 24 فقره سرقت و توقیف 51 دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتورسیکلت متخلف شدند.
وی افزود: در این راستا 17 نفر دستگیر و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.
 
 
كشف كالاي قاچاق ميلياردي در دورود
فرمانده انتظامي استان از توقيف یک دستگاه خودرو سواری و كشف كالاي قاچاق به ارزش یک ميليارد و 100 ميليون ريال در شهرستان دورود خبر داد.
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت: مأموران يگان امداد شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائي یک دستگاه خودرو سواري را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 72 دستگاه چرخ‌خیاطی و یک هزار و 80 ثوب البسه قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه محموله كالاي قاچاق از استان‌های جنوبي به مقصد پایتخت بارگيری شده بود اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک ميليارد و 100 ميليون ریال اعلام کردند و متهم تحويل مراجع ذی‌صلاح شد.

دیدگاه‌ها  

#1 68 1398-08-21 18:10
سردار مهدیان انصافا برخی قهوه خانه ها و رستوران های منطقه .باباعباس خرم آباد شده هیچ گونه نظارتی و کنترلی از جانب پلیس پیشگیری و گشت ارشاد وجود نداره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا