یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس با انتقاد از وضعیت نامناسب مراکز آموزشی شهرستان بروجرد گفت: بر اساس آمارها از ۴۰۰ مدرسه بروجرد ۶۰ درصد آن‌ها فرسوده است.
آقای وزیر آموزش و پرورش، علاج واقعه را قبل از وقوع باید کردبه گزارش یافته، علاءالدین بروجردی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و تسلیت در پی وقوع زلزله استان آذربایجان در تذکر شفاهی به وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آقای وزیر به‌جای نشستن در اتاق کار و شرکت در جلسات متعدد، شخصاً به استان‌های محروم و مردمی که مشکلاتشان کمتر از زلزله‌زده‌ها نیست، سر بزنید. در شرایط کنونی وضعیت تحصیل دانش آموزان شهرستان بروجرد به‌ویژه شهرستان‌ها تأسف‌بار است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از مناطق شهرستان بروجرد ازجمله شهرک شهید کشوری در آب‌وهوای سرد بروجرد فاقد سیستم گرمایشی هستند، از طرفی از 400 مدرسه شهرستان، 60 درصد آن‌ها فرسوده بوده و 123 مدرسه مشکل ایزوگام دارند.
وی گفت: مدرسه ابتدایی فردوسی بروجرد با 350 دانش‌آموز در خطر تخریب بوده و این در حالی است که شهرستان بروجرد زلزله‌خیز است و در سال 85 در اثر زلزله حدود 10 هزار خانه تخریب شد.
به گزارش خانه ملت بروجردی ادامه داد: آقای وزیر آموزش‌وپرورش، علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد. بعد از گذشت دو ماه از سال تحصیل هنوز کتاب‌های درسی در مدارس توزیع نشده، همچنین معلمان به دلیل عدم انجام و اجرای قانون رتبه‌بندی و عدم دریافت اضافه‌کاری ناراضی هستند و شما آقای وزیر مسئول این وضعیت هستید.

آقای وزیر آموزش و پرورش، علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1398-08-20 14:49
نماینده شریف مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی
خیلی بهتر بود به وزیر راه و شهرسازی هم تذکر میدادین و علت تعطیلی پروژه راه اهن دورود خرم اباد و همچنین چه کسی این لطف رو به لرستان و خرم اباد کرد که به اینجا رسید
حق ابه مردم مظلوم و محروم لرستان یادتون که نرفته :-*
نقل قول کردن
#2 رضا 1398-08-20 20:35
خدا دردت بونه جون نماینده یا که خورمواع
نقل قول کردن
#3 یاری 1398-08-21 09:56
آقای بروجردی با حرف زدن مشکل حل و فصل نمی شود؟چرا زمانیکه لایحه بودجه را خدمت شما برای تصویب می آورند کارشناسانه آنرا بررسی نمی فرمایید؟؟؟؟چرا اگه ردیف اعتباری یک برنامه کم هست همانجا اعتراض نمی کنید؟؟؟وظیفه شما نمایندگان و سایر همکارانتان چیست در زمان بررسی لایحه بودجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#4 چگنی 1398-08-24 20:51
چرا از خود بروجرد معلم استخدام نمیکنند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا