یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهور استان گفت: تردد موتورسیکلت‌های غیرمجاز با حجم 250 سی‌سی در معبری شهری ممنوع است و ضمن توقیف وسیله نقلیه با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.
به گزارش یافته، سرهنگ "مرتضی چغلوند" اظهار داشت: از سال 1364 استفاده از موتورسیکلت‌های با حجم موتور 250 سی‌سی با توجه به اخلال در نظم ترافیکی بر اساس تصمیمات متخذه در شورای امنیت کشور ممنوع شده است.
وی اعلام داشت: با توجه به این مصوبه ورود این موتورسیکلت‌های با حجم بالا به کشور ممنوع شد ولی متأسفانه در سال‌های اخیر موتورسیکلت‌های سنگین به‌صورت قاچاق وارد کشور شده و بعضاً مشاهده می‌شود به‌صورت غیرمجاز در ساعات خلوت و شبانه در معابر شهری تردد می‌کنند.
رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه این گونه موتورسیکلت‌ها با توجه به اینکه مشخصات آن‌ها در هیچ مرجعی ثبت‌نشده و به‌صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند پلیس راهنمایی و رانندگی در طول ایام سال از تردد آنان جلوگیری به عمل می‌آورد و در صورت رؤیت نسبت به توقیف اقدام و مراحل قانونی را انجام می‌دهد.

تردد موتورسیکلتهای با حجم موتور بالا در معابر ممنوع است

دیدگاه‌ها  

#1 هم استانی 1398-08-21 15:36
جناب سرهنگ عزیز

در حال حاضر موتورسیکلت های با حجم 300سی سی به راحتی دارن پلاک ملی و بیمه معتبر میگیرن و تردد میکنن .بعد شما میفرمایید که۲۵۰ ممنوع است.
موتورسیکلت های بنلی جفت سیلندر با حجم300سی سی به وفور در حال شماره گذاریست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا