یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به استان لرستان، با حضور در دانشگاه لرستان، طرح‌های عمرانی این دانشگاه و همچنین پارک علم و فناوری این استان را افتتاح کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، وزیر علوم در ابتدا دو پروژه شامل ساختمان اداری و مجتمع فناوری پارک علم و فناوری استان لرستان با زیربنای ۳۴۰۰ مترمربع و اعتبار ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و سایت جدید پارک علم و فناوری استان لرستان در زمینی به مساحت ۱۹.۵ هکتار را افتتاح کرد.
فاز ۲ توسعه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان بااعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و زیربنای ۴۲۰۰ مترمربع و مرکز نوآوری دانشگاه لرستان نیز با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع، دیگر پروژه‌هایی بودند که با حضور دکتر غلامی به بهره‌برداری رسید.
وزیر علوم و هیئت همراه در ابتدای ورود به دانشگاه لرستان با حضور در یادمان شهدای این دانشگاه با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بر مقام شامخ این بزرگواران ادای احترام کردند.

دیدگاه‌ها  

#1 mehdi 1398-07-24 12:37
لطفا بررسی بفرمائید تا متوجه بشوید دانشگاه لرستان چند آمفی تئاتر نیاز دارد. در حال حاضر این دانشگاه دارای 3 امفی تئاتر و 6 سالن مجهز به امکانات روز برای جلسات است. این در حالی است که این دانشگاه از نظر تحقیق و پژوهش در رده نزدیک به 50 می باشد که زیبنده استان لرستان نیست.
نقل قول کردن
#2 دانشگاه صنعتی 1401-12-04 19:08
با توجه به معضل بیکاری باید کارآفرینی و مهارت آموزی در دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد باید بسمت《علوم صنعتی》برویم الان تمامی استان‌ها دانشگاه علوم صنعتی دارند مثل: بهبهان، گلپایگان، قوچان، اراک، همدان، کرمانشاه، دزفول، قم، اصفهان، بیرجند و...فقط لرستان دانشگاه صنعتی ندارد! تمام دانشگاه‌ها دارند علم را به《صنعت》گره می‌زنند و《پژوهشگاه》و پارک علم و فناوری و شهرک علمی_تحقیقاتی دارند همین دانشگاه صنعتی اصفهان کلی پژوهشکده دارد ولی دانشگاه لرستان بعداز ۴۶ سال فقط ۵ دانشکده ساده دارد ولی دانشگاه‌های همدوره لُرستان تعداد دانشکده‌هایشان ۲ رقمی است. با اینکه ۷۰درصد مساحت لرستان کوهستان است، نه دانشکده معدن دارد و نه پژوهشکده سنگ! درصورتیکه ساخت پژوهشکده سنگ شناسی لرستان توسط دولت قبلی هم مجوز داده شد و هم ردیف بودجه گرفته ولی متأسفانه اداره صنعت و معدن و دانشگاه لرستان اراده ای برای ساختش نشان ندادند. سایت مردمی یافته لطفا چاپ کنید شاید مسئول دلسوزی دید و بفکر تاسیس دانشگاه صنعتی افتاد. سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا